قرآن شفای باطنی برای انسان است
کد خبر: 3756507
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰

قرآن شفای باطنی برای انسان است

گروه فعالیت‍‌های قرآنی – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: قرآن خود را فرقان و شفا معرفی کرده و منظور از شفا، شفای باطنی است و کسی که در مسیر قرآن قرار می‌گیرد، از این شفا بدون شک بهره‌مند می‌شود.

قرآن شفای باطنی برای انسان است

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مناسبت روز جهانی عصای سفید از موسسه فرهنگی قرآنی روشندلان اصفهان بازدید کرد.
به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام محمدعلی انصاری در جریان بازدید از موسسه فرهنگی قرآنی روشندلان اصفهان با تقدیر از فعالان قرآنی این موسسه، اظهار کرد: انسان دو چشم دارد یکی چشم دل و دیگری چشم ظاهری که با چشم ظاهر مسائل بیرونی را و با چشم دل واقعیت‌ها و حقیقت‌ها را می‌بیندد.
وی با اشاره به توانمندی‌های روشندلان افزود: گاهی خداوند یک نعمت ظاهر را از انسان می‌گیرد و در مقابل نعمات متعددی را به او عطا می‌کند و همین همت خواندن و حفظ قرآن یکی از نعمات الهی است که در اختیار شما قرار گرفته و شما بهترین راه و مقصد را انتخاب کردید.
وی با بیان اینکه قرآن، کتاب هدایت و روشنگری است، تصریح کرد: هدایت یعنی اینکه انسان به جای گمراهی در مسیر نور و رستگاری قرار بگیرد و قرآن این کار را برای انسان انجام می‌دهد.
حجت الاسلام انصاری با تاکید بر استفاده از هدایت‌های نهج البلاغه در کنار استفاده از قرآن خاطرنشان کرد: قرآن خود را فرقان و شفا معرفی کرده و منظور از شفا، شفای باطنی است و کسی که در مسیر قرآن قرار می‌گیرد از این شفا بدون شک بهره مند می‌شود.
انتهای پیام

captcha