خانواده شهیدان رضایی خراسانی و امیری صفت تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3756526
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲

خانواده شهیدان رضایی خراسانی و امیری صفت تجلیل می‌شوند

گروه جهاد و حماسه ــ در یک‌صد و بیست و هفتمین ویژه‌برنامه «در کوی نیکنامان»، از خانواد‌ه‌های شهیدان علی‌اکبر رضایی خراسانی و عبدالرضا امیری صفت با اهدای لوح سنگی تجلیل می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی و هنری منطقه هشت و فرهنگسرای گلستان؛ «در کوی نیکنامان»، عنوان برنامه‌ای است که به میزبانی فرهنگسرای گلستان و با هدف تجلیل از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مرور آموزه‌های دینی مناسبتی، ترویج سبک زندگی شهدا، تجدید میثاق با آرمان‌های امام(ره) و شهدا، ترویج باورهای دینی و بیان مواضع فکری و عقیدتی شیعه برگزار می‌شود.

ویژه برنامه «در کوی نیکنامان» صبح روز پنج شنبه 26 مهر ماه ساعت 7:30 با حضور خانواده معظم و معزز شهدا برپا می‌شود و همراه با قرائت دعای پر فیض زیارت عاشورا و مرثیه‌خوانی و روضه‌خوانی و مداحی ذاکر اهل بیت(ع) خواهد بود.

شهید علی‌اکبر رضایی خراسانی متولد 30 آذر ماه 1330 تهران است که در 24 شهریور ماه 1361 در منطقه شلمچه عملیات رمضان به شهادت رسیده است.

همچنین عبدالرضا امیری‌صفت متولد 5 مرداد ماه 1344 تهران است که در 12 آبان ماه 1362 عملیات والفجر 4 به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

علاقمندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به نشانی فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند. و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۸۱۵۱۷۳ ارتباط بگیرند.

انتهای پیام

captcha