اعزام ۵۶۰۰ دانش‌آموز خراسان‌شمالی به اردوی راهیان نور
کد خبر: 3756627
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶

اعزام ۵۶۰۰ دانش‌آموز خراسان‌شمالی به اردوی راهیان نور

گروه اجتماعی - سرپرست آموزش و پرورش خراسان‌شمالی گفت: سهمیه امسال اعزام دانش‌آموز به مناطق جنگی در قالب اردوی راهیان نور پنج هزار و ۶۰۰ نفر تعیین شده که تلاش می‌کنیم این سهمیه به طور کامل محقق شود.

اعزام 5600 دانش آموز خراسان‌شمالی به اردوی راهیان نور

عباس سعیدی، سرپرست آموزش و پرورش استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: اردوهای راهیان نور با هدف تقویت روحیه تعاون و نوع دوستی، آشنایی با فرهنگ ایثار شهادت و انتقال ارزش‎های هشت سال دفاع مقدس به نوجوانان و نسل‌های امروز برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: سهمیه امسال اعزام دانش‌آموز به مناطق جنگی در قالب اردوی راهیان نور طی امسال پنج هزار و 600 نفر تعیین شده که تلاش می‌کنیم این سهمیه به طور کامل محقق شود.
سعیدی افزود: اردوهای راهیان نور در کشور از 15 مهرماه آغاز شده که به دلیل تداخل با سفرهای اربعین، اولین گروه دانش‌آموزان استان در 19 آبان ماه امسال اعزام خواهند شد.
وی با بیان اینکه طی سال گذشته بیش ازشش هزار و 200 دانش‌آموز از استان به مناطق عملیاتی در جنوب کشور اعزام شدند، گفت: راهیان نور از جمله برنامه‌های پر بار آموزش و پرورش و سپاه پاسداران بوده که تأثیر تربیتی آن کاملا محسوس و غیر قابل انکار است.
سعیدی با اشاره به اهمیت تربیت در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، گفت: در این سند تأکید ویژه ای بر نقش سایر دستگاه‌ها همانند سپاه و بسیج در کنار آموزش و پرورش جهت نیل به اهداف عالیه تربیتی شده است .
وی عنوان کرد: به‌مناسبت چلمین سالگرد انقلاب اسلامی تلاش می‌کنیم اردوهای امسال با جلوه‌های ویژه و غنای بیشتری برگزار شود.
انتهای پیام.

captcha