ایجاد جبهه ضد استکباری؛ هدف راهپیمایی اربعین
کد خبر: 3756716
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶

ایجاد جبهه ضد استکباری؛ هدف راهپیمایی اربعین

گروه سیاسی - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسفراین گفت: هدف از راهپیمایی و پیاده‌روی باشکوه اربعین ایجاد یک جبهه ضد استکباری و ضد ظلم در سطح بین‌الملل است.

ایجاد جبهه ضد استکباری؛ هدف راهپیمایی اربعین

حجت‌الاسلام هادی پروین، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسفراین در گفت و گو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: میلیون‌ها محب اهل‌بیت با توسعه فرهنگ دینی و ارزش‌های اخلاقی به این راهپیمایی می‌آیند تا پیام خود را به گوش جهانیان برسانند.
وی با بیان اینکه بزرگ‌ ترین پیام راهپیمایی میلیونی اربعین شناساندن امام حسین(ع) به جهانیان است، افزود: خون پاکی که بر روی زمین ریخته شده اسلام را زنده نگه‌داشته و مشابه چنین تجمعی درهیچ جای دنیا دیده نمی‌شود.
پروین ادامه داد: این راهپیمایی معجزه‌ای است که در آن پیر و جوان با پیمودن مسافتی طولانی و تحمل مشکلات زیاد راه را طی می‌کنند تا به دلدار برسند و این پیامی جز حق‌طلبی امام حسین(ع) ندارد، درسی که این حرکت به مظلومان سراسر جهان می‌دهد نتیجه‌اش زندگی جاوید در دنیا و آخرت است.
وی بیان کرد: فلسفه زیارت امام حسین(ع) در روز اربعین تنها یک زیارت معمولی نیست بلکه ایجاد ارتباط و پیوند با سیدالشهدا(ع) و حادثه عاشورا است.
انتهای پیام.

captcha