فیلم‌های دفاع مقدسی، زینت بخش سیما در پایان هفته
کد خبر: 3756738
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷

فیلم‌های دفاع مقدسی، زینت بخش سیما در پایان هفته

گروه هنر ــ فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «انار»، «جعبه موسیقی»، «گردان آب نبات چوبی»، «نشانه»، «در انتظار تابستان»، «ایستگاه»، « شیار 143» و ... از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایکنا، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «انار»، «مسیر سبز»، «نقطه رهایی»، «جعبه موسیقی»، «گردان آب نبات چوبی»، «نشانه»، «در انتظار تابستان»، «ایستگاه»، « شیار 143» و ... پنج‌شنبه و جمعه 26 و 27 مهرماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

یک سیما

فیلم تلویزیونی «انار» به کارگردانی حسین حلاج، جمعه 27 مهرماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان فیلم آمده است: حاج رحمان در روستای انار کارخانه فرآوری پسته تأسیس می‌کند. مصیب که بر سر مالکیت آب و حفر چاه برای زمین‌های کشاورزی با حاج رحمان در رقابت است با کمک دو همدست خود نادر و بهمن کامیون‌های پسته حاج رحمان را می‌ربایند تا او را درگیر این ماجرا کرده و خود بر سر مالکیت آب و تأسیس چاه با جهاد کشاورزی به توافق برسند. حاج رحمان که پس از دزدیده شدن کامیون‌ها ضرر و زیان زیادی داده است برای پرداخت خسارت این ضرر مجبور به فروش اموالش از جمله کارخانه پسته می‌شود که ... مهدی امینی خواه، جلیل فرجاد و زهره صبور فکور در فیلم تلویزیونی «انار» هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه دو سیما

فیلم تلویزیونی «نقطه رهایی» به کارگردانی مهدی گلستانه، پنج‌شنبه 26 مهرماه ساعت ‌‌8 از شبکه دو سیما پخش می‌شود. داستان فیلم درباره سيد احمد دلدار از جانبازان دوران دفاع مقدس و همچنين از پيشكسوتان عرصه فوتبال و مربيگري در خوزستان و آبادان است. وي مربيگري تيم شهر آبادان به نام تيم كانون را برعهده دارد. درحاليكه او با كمبود شديد منابع مالي و امكانات روبرو است،‌ برخي از مخالفينش به سركردگي فردي به نام عزت، شروع به جوسازي عليه او مي‌كنند. قصد عزت و همدستانش، ‌از صحنه به در كردن دلدار و در دست گرفتن كنترل تيم كانون است. به همين دليل از هر راه ممكن سعي دارند در كار دلدار و تيم كانون شكست ايجاد كنند، ‌از جمله تطميع بازيگران اين تيم و يا تهديد هوادارانش. با وجود اين مسائل، دلدار به همراهي يكي ديگر از اساتيد فوتبال آبادان به نام استاد زارع، براي انتخاب بازيكنان جديد و چينش يك تيم قوي دست به كار مي‌شوند و ... جليل فرجاد، مهدي ميامي، غزاله جزايري در فیلم تلویزیونی «نقطه رهایی» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «جعبه موسیقی» به کارگردانی فرزاد موتمن، پنج‌شنبه 26 مهرماه ساعت 23:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود. داستان فیلم درباره پسربچه‌ای به نام علی است که به تازگی مادرش را از دست داده و با فرشته‌ای آشنا می‌شود. این آشنایی ماجراهایی را به دنبال دارد. رامبد جوان، نیکی کریمی، شاهرخ فروتنیان، ارسلان قاسمی، داریوش اسدزاده و نگار جواهریان در فیلم سینمایی «جعبه موسیقی» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «گردان آب نبات چوبی» به کارگردانی امیر فیضی، جمعه 27 مهرماه ساعت 8 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در این فیلم خواهیم دید: پروفسور پگاه باستان شناسی است که در طی یک عملیات حفاری، لوح قدیمی ارزشمندی را پیدا می کند که نشان دهنده وجود تمدنی بسیار قدیمی در ایران است. در این میان عده ای سودجو به سرکردگی زن جوانی به نام همدم، قصد ربودن این لوح را دارند. به همین منظور، زمانی که پروفسور در سفر به سر می‌برد، مردی ملقب به شبنم را به خانه او می‌فرستند تا به بهانه محافظت از خانواده پروفسور، لوح مذکور را برباید. شبنم به خانه پروفسور رفته و ... فخرالدّین صدیق شریف، نادر سلیمانی، فروغ قجابگلی و امیر غفارمنش در فیلم تلویزیونی «گردان آب نبات چوبی» بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «نشانه» به کارگردانی فرزاد زمانی، جمعه 27 مهرماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. این فیلم داستان گروهی را به تصویر می‌کشد که با تفکر غارت میراث فرهنگی و پیدا کردن دفینه‌ای، وارد غاری در کوهستان‌های زاگرس می‌شوند و به خاطر رانشی بودن منطقه و ریزش غار، مسیر بازگشتشان مسدود می‌شود. آن‌ها تلاش زیادی جهت یافتن راه نجات می‌کنند، اما در نهایت همه سعیشان به ناامیدی و یاس بدل می‌شود، اما در نهایت و در زمانی که امیدی برایشان نمانده ... اردلان شجاع کاوه، عمار تفتی، مهران هادی، اردوان محمودیان، مائده رفیعی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «جاودانگی» به کارگردانی محسن توکلی، پنج‌شنبه 26 مهرماه ساعت 24 از شبکه شما پخش خواهد شد. داستان فیلم درباره رسول است که در زندان و در هراس از اجرای حکم قصاص به سر می برد. مدتی قبل او حین کشتی‎ای غیر رسمی دوست و حریفش جواد را بر زمین زده و باعث مرگ او شده است. اصغر برادر جواد خواهان قصاص رسول است. حاج ولی بزرگ و معتمد محل به دنبال گرفتن رضایت از اولیای دم است اما جعفر نمی‌پذیرد و از آنجا که معصومه دختر حاج ولی عقد کرده‎ی جعفر است این مساله رابطه‎ی آنها را دچار خدشه می‌سازد و ... ابوالفضل پورعرب، عنایت بخشی، جمشید صفری و فاطمه نمازی در فیلم تلویزیونی «جاودانگی» هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «ساعت یک نیمه شب» به کارگردانی شاهین باباپور، جمعه 27 مهرماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان آمده است: حمید قهرمان وزنه برداری تیم ملی ظاهراً متهم به قتل است چون فردی بر اثر استفاده از مواد نیروزایی که عاملش حمید بوده کشته شده است. اکنون حمید از تهران به کرمانشاه نزد دوست دوران خدمتش مسعود آمده و ساکن مهمانپذیر پدر او شده است، تا پس از مدتی به کشور ترکیه پناهنده شود. روزی بهروز پسرخاله مسعود که خواهان مینو خواهر او است و با ورود حمید به خانه مسعود دلگیر شده است با حمید و مسعود درگیر می‌شود و مسعود او را مجروح می‌کند، مسعود علی‌رغم میل حمید خود را به نیروی انتظامی معرفی کرده و بازداشت می‌شود. حمید در غیاب مسعود با تمهیدی برای رسیدن به مقصود، به جای او در مسابقات قهرمانی کشتی استان شرکت و تا مرحله پایانی پیش می‌رود که ... حمیدرضا پگاه، مهدی صباحی، هیلدا خسروی و محسن آفتاب سوار در فیلم تلویزیونی «ساعت یک نیمه شب» بازی کرده‌اند.

شبکه افق

فیلم سینمایی «ایستگاه» به کارگردانی یدالله صمدی، جمعه 27 مهرماه ساعت18:30 از شبکه افق پخش خواهد شد. در این فیلم خواهید دید: یک مهندس الکترونیک به دلیل شرایط خاص خانوادگی و ذهنی‌اش پیشنهاد عموی خود را رییس یک شرکت بزرگ حمل و نقل ور شکسته است برای بمب‌گذاری در ایستگاه راه آهن می‌پذیرد که ... پرویز پورحسینی و گلچهره سجادیه در فیلم سینمایی «ایستگاه» ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «مسیر سبز» به کارگردانی عباس رافعی، «مثل دریا» به کارگردانی جواد مزدآبادی، «درست به هدف»، «زندگی وسلی دیدز»، «دزدان دریایی»، «کیفر» به کارگردانی حسن فتحی و «دور افتاده» پنج‌شنبه 26 مهرماه ساعت 11، 13، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی «یک تابستان پر هیجان»، «زرد قناری» به کارگردانی رخشان بني اعتماد، «نورهای شمالی»، «آناند»، «هیولا»، « شیار 143» به کارگردانی نرگس آبيار و «ضارب» جمعه 27 مهرماه ساعت 11، 13، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

انتهای پیام

captcha