حضور پررنگ مردم و مسئولان در راهپیمایی ۱۳ آبان
کد خبر: 3756794
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷
آیت‌الله علما تأکید کرد:

حضور پررنگ مردم و مسئولان در راهپیمایی ۱۳ آبان

گروه سیاست و اقتصاد ــ آیت‌الله علما با تأکید بر حضور پررنگ مردم و مسئولان در راهپیمایی ۱۳ آبان، گفت: ما مدیون انقلاب هستیم و باید دستگاه‌ها توان و تجربه خود در این راه بگذارند.

پیشرفت کشور در گرو مدیریت اسلامی است

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز، 25 مهرماه در همایش استانی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دفتر امام جمعه کرمانشاه، گفت: برای نسل فعلی درخصوص پیش از انقلاب و اینکه حرکت امام راحل برای چه بوده چیزی بازگو نشده است.
وی افزود: بیان دستاوردهای دستگاه‌های مختلف در طول 40 سال انقلاب اسلامی مورد تأکید است.
امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس سبک و سیاست‌های قرآن لازم است تا دستاوردهای انقلاب را با قبل از انقلاب مقایسه کنیم.
آیت‌الله علما تصریح کرد: قدرت‌های نظامی، راهداری، ساخن و ساز، آبرسانی و برق‌رسانی خدمات دستگاه‌های مختلف در طول 40 سال از گذشت انقلاب هستند که باید به گوش جوانان برسانیم تا بدانند کشور ایران هم اکنون در دنیا در تمامی عرصه‌ها حرف برای گفتن دارد.
امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: سال 42 امام(ره) فرمودند در حرکت من ضرر معنا ندارد و طبق این فرموده هم اکنون در انقلاب و وضعیت کنونی هیچ ضرری متوجه کشور ما نیست.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه نیز به راهپیمایی میلیونی اربعین نیز اشاره و عنوان کرد: اگر تمام رئیس جمهورهای دنیا تمام دلارها را جمع کنند نمی‌توانند پنین راهپیمایی عظیمی راه بیندازند و این اسلام چنین قدرتی دارد.
آیت‌الله علما افزود: امام راحل تأکید داشتند که با مدیریت اسلام کشور پیشرفت می‌کند و باید تلاش کنیم تا چنین مدیریتی را به کار گیریم.
وی در پایان با تأکید بر حضور پررنگ مردم و مسئولین در راهپیمایی 13 آبان، گفت: ما مدیون انقلاب هستیم و باید دستگاه‌ها توان و تجربه خود در این راه بگذارند.
انتهای پیام

captcha