بازدید فرماندار شهرستان مینودشت از مهد قرآن
کد خبر: 3756832
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸

بازدید فرماندار شهرستان مینودشت از مهد قرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ سیدرضا طباطبایی، از مهد قرآن شهرستان مینودشت بازدید کرد و از نزدیک با فعالیت‌های این مرکز قرآنی مردم‌نهاد آشنا شد.

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه مهد قرآن، سیدرضا طباطبایی، فرماندار و حجت‌الاسلام حسینی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان مینودشت استان گلستان از مهد قرآن این شهرستان بازدید و از نزدیک با فعالیت‌های این مرکز قرآنی مردم نهاد آشنا شدند.
در این بازدید سیدحسین هاشمی، مدیر مهد قرآن مینودشت گزارشی از برنامه‌های آموزش عمومی قرآن جهت مخاطبین مقاطع سنی 6 تا 70 سال در طول سال برای همه اقشار و برگزاری کلاس‌های آموزش حفظ اجزاء مختلف تا حفظ کل و مفاهیم همراه با اخذ آزمون و صدور گواهینامه حفظ با امضای شهریار پرهیزکار، رئیس هیئت علمی و حجت‌الاسلام فومنی‌الحائری، مؤسس مهد قرآن، اجرای محافل انس با قرآن و همکاری با سازمان‌های دولتی و نهادهای فرهنگی شهرستان را ارائه داد.
بنا بر این گزارش، طباطبایی، فرماندار شهرستان مینودشت نیز ضمن تقدیر از مدیر، اساتید، مربیان و خادمان مهد قرآن فعالیت‌های آموزشی قرآن و عترت انجام گرفت را بسیار ارزشمند ارزیابی کرد و گفت: مراکز قرآنی مردم نهاد از برکات جامعه بشمار می‌آیند.
وی ضمن تأکید بر حمایت از این مراکز یادآور شد: باید از ظرفیت‌های قرآنی مراکز آموزشی مردم نهاد شهر جهت توسعه و گسترش فرهنگ قرآن جامعه بهره‌مند شد.
یادآور می‌شود، مهد قرآن مینودشت از سال 1374 تأسیس شده است. شکوفایی بیش از 10 هزار قرآن‌پژوه و 11 حافظ کل، از جمله افتخارات جامعه قرآنی کشور است.
انتهای پیام

captcha