مقابله با جنگ اقتصادی همراهی مردم را می‌طلبد
کد خبر: 3756865
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴

مقابله با جنگ اقتصادی همراهی مردم را می‌طلبد

گروه سیاست و اقتصاد- فرماندار ابهر با تاکید بر اینکه باید جلوی احتکار کالا گرفته شود، گفت: مقابله با تحریم‌های دشمنان همکاری مردم با مسئولان را می‌طلبد.

مقابله با جنگ اقتصادی همراهی مردم را می‌طلبدبه گزارش ایکنا، از زنجان، علی حیدری فرماندار ابهر ظهر امروز چهارشنبه ۲۵ مهر ماه در جلسه شورای اداری ابهر با تاکید بر ضرورت حضور باشکوه در مراسم ۱۳ آبان ماه، تصریح کرد: حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی بیان‌گر همبستگی و وحدت ملت ایران است .
وی با تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی دقیق و منسجم به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب باید به صورت دقیق و منطقی به مردم بیان شود.
وی احتکار را یکی از معضلات این روزهای جامعه عنوان کرد و گفت: علاوه بر تولیدکنندگان مردم نیز با احتکار خانگی بازار را با مشکل مواجه می‌سازند.
این مسئول با تاکید بر اینکه مردم باید به قدر مایحتاج خود خرید کنند، ادامه داد: بیش از تحریم خودتحریمی به کشور آسیب می‌زند.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه در قبال حمایت‌هایی که از تولیدکنندگان صورت می‌گیرد باید آنان نیز به ثبات در بازار کمک کنند، افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
وی با تاکید بر اینکه مردم باید همراه مسئولان در مقابله با تحریم‌ها باشند، بیان کرد: تحریم برای کشور ما تازگی ندارد بلکه مردم ۴۰ سال است که با تحریم‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند.
انتهای پیام
captcha