شرکت 33 لرستانی‌ به یاد شهدای منا در پیاده‌روی اربعین
کد خبر: 3756878
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱

شرکت 33 لرستانی‌ به یاد شهدای منا در پیاده‌روی اربعین

گروه اجتماعی ـ مدیرکل حج و زیارت لرستان با اشاره به برنامه نائب‌الشهدا، افزود: امسال به یاد 33 شهید لرستانی حادثه منا قرار است 33 نفر از لرستانی‌ها به یاد شهدای منا در پیاده‌روی اربعین شرکت کنند.

ا

به گزارش ایکنا از لرستان، محمد خسروی، مدیر کل حج و زیارت لرستان چهارشنبه، 25 مهر در جمع خبرنگاران، با اشاره به پلمپ سه دفتر زیارتی غیرمجاز در لرستان، گفت: در استان لرستان 61 دفتر زیارتی و خدمات پُستی برای ثبت‌نام از زائران اربعین در نظر گرفته شده اما متاسفانه تعدادی به‌صورت غیر مجاز اقدام به ارائه خدمات زیارتی کرده بودند.
وی با بیان این‌که در استان لرستان سه دفتر زیارتی غیر مجاز خدمات زیارتی شناسایی و با همکاری نیروی انتظامی و دادستانی پلمپ شدند، افزود: زائرانی که قصد ثبت‌نام برای پیاده‌روی اربعین را دارند حتماً با مراجعه به دفاتر مجاز زیارتی و دفاتر خدمات پستی مراجعه کنند.
خسروی ادامه داد: تاکنون بیش‌از 15 هزار نفر از لرستان برای پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام کرده‌اند و اعزام زائران در حال انجام است اما بیشترین زائران از ابتدای آبان‌ماه اعزام خواهند شد.
مدیرکل حج و زیارت لرستان تصریح کرد: با توجه به استقبال هم‌استانی‌ها برای ثبت‌نام در پیاده‌روی اربعین تلاش شده تا از زمان ثبت‌نام تا صدور ویزا حدود 48 ساعت باشد تا هرچه سریع‌تر ویزا به دست زائران برسد و دفاتر معرفی‌شده برای ثبت‌نام اربعین در روزهای تعطیل نیز آماده ارائه خدمات هستند.
خسروی با اشاره به برنامه نائب‌الشهدا افزود: امسال به یاد 33 شهید لرستانی حادثه منا قرار است 33 نفر از لرستانی‌ها به یاد شهدای منا در پیاده‌روی اربعین شرکت کنند.

انتهای پیام

captcha