کارگاه آموزشی مهدویت در بیرجند برگزار شد
کد خبر: 3756952
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴

کارگاه آموزشی مهدویت در بیرجند برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی - مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: کارگاه آموزشی مهدویت با همکاری بنیاد حضرت مهدویت و ستاد اقامه نماز استان و موسسه فرهنگی قرآن و عترت گلستان عرفان با حضور 350 نفر برگزار شد.

کارگاه آموزشی مهدویت در بیرجند برگزار شد

محمد جعفری، مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: امام محور عالم و امامت ركن تشيع است.
وی ادامه داد: تولد، حيات، بقاء و بالندگي شيعه در گره اين حقيقت بزرگ قرآني و يادگار سترگ نبوي است و امروز آخرين حلقه اين ريسمان الهي در چهره خورشيد هستي حضرت ولي عصر(عج) متجلی می‌شود.
مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: با امتداد غيبت آن بزرگوار تشنگي عالم به ظهور آن عدل گستر بيشتر رخ مي‌نمايد چنان كه در ميان شيعيان نيز موج انتظار هر روز گسترش و عمق بيشتري مي‌يابد.
جعفری ادامه داد: کارگاه آموزشی مهدویت با همکاری بنیاد حضرت مهدویت و ستاد اقامه نماز استان و موسسه فرهنگی قرآن و عترت گلستان عرفان با حضور 350 نفر برگزار شد.
وی افزود: این کارگاه ویژه مربیان مهدکودک، پیش دبستانی‌ها و مربیان موسسات فرهنگی قرآن و عترت با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالهی از قم در موسسه علوم و قرآن اولولالباب بیرجند برگزار شد.
مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: تربيت نيروي انساني كارآمد و مهدي باور در زمينه‌هاي تبليغ و تدريس، آشنايي با منابع و مباحث عقيدتي و تاريخي مهدويت و توانايي رجوع به منابع و استفاده از آن‌ها از اهداف برگزاری این طرح بود.
جعفرییادآور شد: توانايي پاسخگويي به سؤالات و شبهات مهدویت، آشنايي با فرقه‌ها و جريان‌هاي انحرافي مهدويت و آمادگي برای ورود به مباحث تخصصي مهدويت از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه بود.
انتهای پیام

captcha