کشور وارد یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمنان شده است
کد خبر: 3756968
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷

کشور وارد یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمنان شده است

گروه سیاست و اقتصاد- نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: کشور ناخواسته وارد یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمنان شده است که مقابله با آن برنامه‌ریزی منسجم می‌خواهد.

کشور وارد یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمنان شده استبه گزارش ایکنا، از زنجان، محمد عزیزی ظهر امروز پنج شنبه ۲۶ مهرماه در جمع اعضای شورای اداری شهرستان ابهر با بیان اینکه ایران با پایبندی به معاهدات بین‌المللی از جمله برجام وظیفه خود را در عرصه بین الملل و تمام و کمال انجام داده است، اظهار کرد: برجام یک معاهده بین‌المللی است که در پارلمان‌های مختلف تصویب شده است اما علی‌رغم این امر امریکا با زیر پا گذاشتن معاهدات بین‌المللی از این عهدنامه خارج شد .
وی با اشاره به اینکه علی‌رغم اینکه کشور تجربه تحریم‌ها را دارد به صورت برنامه‌ریزی شده وارد تحریم‌ها نشدیم، اظهار کرد: داشتن برنامه‌ریزی دقیق و منسجم رمز غلبه بر تحریم‌هاست.
این مسئول با اشاره به اینکه تحریم‌های تار عنکبوتی آمریکا از سیزدهم آبان ماه علیه کشورمان شروع می‌شود، عنوان کرد: باید آمادگی و تدبیر لازم برای مقابله با تحریم‌ها وجود داشته باشد.
این مسئول با تاکید بر اینکه تحریم برای کشور ما تازگی ندارد و چهل سال است که کشور ما با تحریم روبه‌رو است، ادامه داد: تحریم‌های جدید آمریکا به مانند گردنه‌ای برای نظام است که با تدبیر، درایت و همکاری و همراهی مردم با مسئولین می‌توان این گردنه را نیز به سلامت عبور کرد.
وی با اشاره به ایجاد فضای مسموم در رسانه‌های بین‌المللی علیه کشورمان، ادامه داد: ۵۰ درصد مشکلات کشور ناشی افضای مسموم رسانه‌ای است که توسط دشمنان ایجاد شده و هدف آن نیز سیاه‌نمایی وضعیت موجود کشور است.
نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پیاده‌روی اربعین نشان عظمت و اقتدار شیعه در عرصه بین‌المللی است، ادامه داد: این راهپیمایی عظیم عرض اندام شیعیان در برابر دشمنان قسم خورده است.
وی با اشاره به نزدیکی ایام الله سیزدهم آبان و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، ادامه داد: با توجه به وضعیت حساس کشور باید برنامه‌ریزی دقیق و منسجم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی سیزدهم آبان و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب وجود داشته باشد.
انتهای پیام
captcha