انجام مطالعه و تحقیق برای غنی‌سازی خطبه‌های نماز جمعه
کد خبر: 3756973
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱

انجام مطالعه و تحقیق برای غنی‌سازی خطبه‌های نماز جمعه

گروه فرهنگی ـ نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این‌که روحانیون باید در همه حال امر تبلیغ را فراموش نکنند، اظهار کرد: برای غنی‌سازی خطبه‌های نماز جمعه مطالعه و تحقیق صورت گیرد.

انجام مطالعه و تحقیق برای غنی‌سازی خطبه‌های نماز جمعه

به گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله هاشم نیازی، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، امروز پنج‌شنبه، ۲۶ مهر در همایش فصلی ائمه جمعه لرستان که در بیت نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد برگزار شد، اظهارکرد: آیت‌الله وحید بهبهانی از علمای بزرگ و تراز اول است که رمز موفقیت خود را در ارتباط با مردم می‌داند این در حالی است که پیامبر اکرم(ص) از کسی که در نماز جماعت شرکت می‌کرد عیادت می‌نمود.
وی به ارتباط گرم و صمیمی و توام با عاطفه مردم لرستان اشاره کرد و گفت: در شرایطی که این همه تبلیغات و بلندگو وجود دارد و مخصوصاً در استان ما که مردم با یک برخورد و ارتباط خوب علاقه‌مند می‌شوند باید ارتباطمان با مردم را بیشتر کنیم.
آیت‌الله نیازی رمز دیگر موفقیت آیت‌الله وحید بهبهانی را این دانست که ایشان همواره خود را مبلغ می‌دانست و هیچ‌گاه خود را از آموزش و کسب علم بی‌نیاز نمی‌دید، گفت: برای غنی‌سازی خطبه‌ها باید مطالعه و تحقیق انجام گیرد.
نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با ذکر این مطلب که ارتباط با مردم جزء اولویت‌هاست، اضافه کرد: ارتباط با مردم موجب امیدآفرینی و زنده نگه داشتن جامعه می‌شود.
وی با ذکر این مطلب که روحانیون و طلاب باید در همه حال خود را مبلغ دین بدانند و امر تبلیغ را یک شب فراموش نکنند، افزود: اگر روابط عمومی ما با مردم خوب باشد قطعا موفق خواهیم بود.
آیت‌الله نیازی ارتباط با مردم را از عوامل زنده نگه‌داشتن جامعه برشمرد و اضافه کرد: باید دفتر ارتباط مردمی ائمه باید به گونه‌ای باشد که اگر روزی مردم نیامدند به سراغ آن‌ها رفته و مشکلات آ‌نها را جویا شد.
نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ضرورت احترام و تکریم مردم، اضافه کرد: در در شرایط حاضر نیازمند به وحدت و همدلی هستیم و باید به این موضوع توجه اداشته و احترام به همدیگر را فراموش نکنیم.

انتهای پیام

captcha