برگزاری ۱۵ جشنواره و مسابقه قرآنی در هفته قرآن و عترت لرستان
کد خبر: 3756980
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶

برگزاری ۱۵ جشنواره و مسابقه قرآنی در هفته قرآن و عترت لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت لرستان با بیان این‌که هفته قرآن و عترت این استان در قالب ١٥ جشنواره و مسابقه قرآنی برگزار می‌شود، اظهار کرد: هنرمندان ما کارهای زیادی در حوزه قرآن و عترت دارند که می‌توانند آن‌ها را برای شرکت در جشنواره‌ها ‌به دبیرخانه هفته قرآن ارسال کنند.

 برگزاری 15 جشنواره و مسابقه قرآنی در قالب هفته قرآن و عترت لرستان

منصور احمدی، دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به تجربه خوب در برگزاری هفته قرآن و عترت در سال ٩٥، گفت: طی هفته قرآن و عترت استان لرستان که در سال ٩٥ برگزار شد، تولیدات خوب و ارزشمندی در حوزه قرآن و عترت به دست آوردیم.
وی با اشاره به ماندگاری آثار هنری عنوان کرد: یکی از خصوصیات کارهای هنری در زمینه قرآن و عترت این است که این آثار مانایی ویژه‌ای دارند.
احمدی ادامه داد: آثار ارسالی به جشنواره‌های هفته قرآن و عترت لرستان در سال ٩٥ در قالب کتاب هفته قرآن و عترت استان لرستان، تهیه و تولید شده است که می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرد.
دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت استان لرستان با اشاره به اهتمام ویژه معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری هفته‌های قرآن و عترت استان لرستان، افزود: در سال‌جاری ١٣ استان تقاضای برگزاری هفته قرآن و عترت را داشتند که از این تعداد تنها چهار استان مجوز برگزاری این هفته را گرفتند که استان لرستان یکی از این استان‌هاست.
وی تأکید کرد: تاکنون فعالیت‌هایی در راستای اطلاع رسانی و جذب آثار هنرمندان انجام شده است که نیاز دارد بیشتر از پیش صورت بگیرد.
احمدی با بیان این‌که هفته قرآن و عترت لرستان در قالب ١٥ جشنواره و مسابقه برگزار می‌شود، اظهارکرد: هنرمندان ما کارهایی در حوزه قرآن و عترت زیادی دارند که می‌توانند برای شرکت در جشنواره‌ها آن‌ها را به دبیرخانه هفته قرآن و عترت ارسال نمایند.
دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت لرستان با اشاره به این‌که علاقه‎مندان یه شرکت در مجموعه جشنواره‌های هفته قرآن و عترت لرستان، می‌توانند آثار خود را تا پایان آبان‌ماه به دبیرخانه ارسال کنند، افزود: سومین جلسه شورای سیاست‌گذاری هفته قرآن و عترت لرستان پایان آبان‌ماه، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha