وحدت؛ مهم‌ترین شعار اربعین/ هدف ما انتقال پیام صلح به دنیا است
کد خبر: 3757105
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷

وحدت؛ مهم‌ترین شعار اربعین/ هدف ما انتقال پیام صلح به دنیا است

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه پلدشت با بیان اینکه دشمن درصدد است تا بین مردم و زائران اربعین حسینی اختلاف ایجاد کند، گفت: مهم‌ترین شعار اربعین، وحدت بین مسلمانان است.

مهم‌ترین شعار اربعین، وحدت در بین مسلمانان است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین وحید طالبی، امام جمعه پلدشت امروز، 27 مهرماه در بخشی از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته پلدشت بااشاره به در پیش‌رو بودن پیاده‌روی اربعین سید و سالار شهیدان بیان کرد: قلب انسان مگر با محبت اهل بیت (ع) و گریه برای مظلومیت اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران با وفای ایشان زنده نمی‌ماند.

خطیب نماز جمعه پلدشت با اشاره به اهمیت اربعین امام حسین(ع) گفت: اربعین، نگه‌دارنده محرم بوده و عاشقان سیدالشهداء با جان و دل از زائران استقبال و پذیرایی می‌کنند و اعتقاد دارند هرچقدر برای مراسمات امام حسین(ع) هزینه کنند خداوند چندین برابر پاداش می‌دهد.

وی تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را بکار بگیریم تا پیام اربعین را به جهانیان منتقل کنیم چراکه اربعین، نهضت سرخ حسینی، فرهنگ عاشورایی، عزت، کرامت، ظلم‌ستیزی و وفا است.

طالبی با تاکید بر حضور پرشور مردم از ۴۰ کشور در این راهپیمایی عظیم اظهار کرد: باید از این فرصت استفاده کرده و به دنیا نشان دهیم که کشتی نجات امام‌ حسین(ع) با چه سرعتی به ساحل نجات در حرکت است.

خطیب نماز جمعه پلدشت افزود: دشمن در صدد است تا در بین مردم و زائران اختلاف ایجاد کند، لذا باید مردم و زائران به این مسئله توجه جدی کنند و مهمترین شعار اربعین، وحدت در بین مسلمانان است.

طالبی گفت: هدف ما انتقال پیام صلح به دنیا است و باید مردم به نزدیکی قلب‌ها با محوریت سیدالشهداء دامن بزنند.

امام جمعه پلدشت با اشاره به قول‌های مسئولان مربوطه برای حل مشکلات شهرستان پلدشت افزود: منتظر هستیم تا ببینیم تعریض جاده مرگنلر به پلدشت و آب شرب شهرستان چه زمانی تکمیل می شود.

به گفته وی با افتتاح سد کرم آباد پلدشت شاهد پلدشتی سرسبز و تبدیل شدن به قطب کشاورزی کشور طی سال ۹۸ و ۹۹ خواهیم بود.

انتهای پیام

captcha