جلسه ستاد اربعین حسینی در تویسرکان برگزار شد
کد خبر: 3757152
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴

جلسه ستاد اربعین حسینی در تویسرکان برگزار شد

گروه اجتماعی - جلسه ستاد اربعین حسینی به ریاست معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری، معاون سیاسی امنیتی و مسئولین شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

جلسه ستاد اربعین حسینی در تویسرکان برگزارشد

به گزارش ایکنا از همدان، کریم برنوسی، معاون فرماندار تویسرکان امروز، 28 مهرماه در جلسه ستاد اربعین حسینی با بیان ارزش و اهمیت گرامیداشت اربعین حسینی گفت: سال گذشته اقدامات خوبی در زمینه گرامیداشت اربعین حسینی در سطح شهرستان انجام شد که امسال نیز می‌طلبد کمیته‌های مربوطه با همکاری یکدیگر در جهت برگزاری هرچه بهتر برنامه‌ها قدم بردارند.
معاون فرماندار با اشاره به اینکه در خصوص گرامیداشت اربعین حسینی همه دستگاه‌ها و اعضای ستاد باید در کنار هم با همکاری یکدیگر کارها را پیش ببرند تصریح کرد: اجرای برنامه‌ها مردمی است، برنامه ریزی‌ها و زیرساخت‌ها توسط این کمیته‌ها انجام می‌پذیرد.
وی به اجتماع میلیونی مردم در اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: میلیون‌ها نفر از مردم عشق و علاقه خود را به سید و سالار شهیدان اظهار می‌نمایند که این حضور روز به روز در حال گسترش است، این نمادی از وحدت بین مسلمانان و تذکری برای دشمنان اسلام است.
برنوسی با بیان اینکه پیاده روی اربعین حسینی در کربلا فقط یک راهپیمایی نیست گفت: پیاده روی اربعین، سمبل وحدت و حماسه حضور عشاق است و اثرات فرهنگی بزرگی در ملت و جوانان داشته است.
انتهای پیام

captcha