آثار تولید شده در حوزه ادبیات پایداری، خاطره‌محور است
کد خبر: 3757181
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱

آثار تولید شده در حوزه ادبیات پایداری، خاطره‌محور است

گروه فرهنگی - مدیر ادبیات پایداری حوزه هنری کشور، گفت: آثار تولید شده در حوزه ادبیات پایداری خاطره‌محور است و نقطه قوت این حوزه نیز همین مورد است.

آثار تولید شده در حوزه ادبیات پایداری خاطره‌محور استبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگی، مدیر ادبیات پایداری حوزه هنری کشور، روز گذشته ۲۷ مهرماه در سومین نشست نویسندگان ادبیات پایداری استان اردبیل تصریح کرد: ۱۲ هزار عنوان کتاب در حوزه ادبیات پایداری تولید شده است و این ادبیات از جایگاه جهانی برخوردار است که فرهنگ‌سازی برای اقتباس هنری اولویت اساسی است که باید مبنای کار قرار گیرد.
وی با اشاره به این که ایران اسلامی در حوزه ادبیات پایداری جایگاهی ویژه دارد، گفت: آثار نویسندگان در این حوزه به زبان‌های مختلفی ترجمه شده و با توجه به این‌که ادبیات پایداری ادبیات زنده است دفاع از آرمان‌های ما برای ما یک اولویت اساسی است که امیدواریم برنامه‌های ما در این زمینه خروجی‌های مناسبی به دنبال داشته باشد.
مدیر ادبیات پایداری حوزه هنری کشور تصریح کرد: دوازده هزار عنوان کتاب در حوزه ادبیات پایداری تولید شده و محتوای آن نیز بر خلاف ادبیات ساده سطحی نیست و به همین دلیل باید برای احیا و حفظ این ادبیات نظارت‌های همه‌جانبه‌ای داشته باشیم و مدیران استانی در این زمینه رسالتی خطیر و حساس بر عهده دارند.
سرهنگی اظهار کرد: آثار تولید شده خاطره‌محور است و نقطه قوت حوزه ادبیات پایداری نیز همین مورد است که این موضوع به عنوان یک اصل اساسی مبنای کار قرار دارد و تلاش بر این است که بتوانیم به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم و پرداخت به اهمیت نگارش آثار فاخر بسیار حائز اهمیت است.
وی تصریح کرد: بررسی موضوع با ابعاد مختلف در این حوزه اولویت اساسی است و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم در این زمینه به تمامی اهداف خود جامه عمل پوشانده و تمام مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.
انتهای پیام

captcha