برگزاری یادواره ۱۳۵ شهید شهرستان نیر برگزار شد
کد خبر: 3757187
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱

برگزاری یادواره ۱۳۵ شهید شهرستان نیر برگزار شد

گروه معارف - با حضور مسئولان استانی، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم، یادواره ۱۳۵ شهید والامقام شهرستان نیر برگزار شد.

برگزاری یادواره ۱۳۵ شهید والامقام شهرستان نیر برگزار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، روز گذشته ۲۷ مهرماه در یادواره ۱۳۵ شهید والامقام شهرستان نیر تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا به معنای واقعی کلمه بسیار حایز اهمیت است که امیدواریم بتوانیم انسجام و وحدت را در جامعه پدیدار کرده و مشکلاتی که سبب خدشه‌دار کردن انقلاب و یکپارچگی نظام مقدس اسلامی می‌شود را رفع کنیم.
وی بیان کرد: دشمنان اسلام همیشه درصدد خدشه‌دار کردن وحدت و یک‍پارچگی مردم هستند، ولی ما امنیت و اقتدار کنونی کشورمان را مدیون خون پاک شهدای والامقام هستیم و باید از داشته‌هایمان با جان و دل حفظ و صیانت کنیم؛ چرا که شهدای والامقام برای این دستاورد تاوان آرمانی پ‍س داده‌اند.
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: دشمنان با به راه انداختن جنگ روانی در فضا‌های فجازی به دنبال مسئله سازی هستند و سعی دارند با اقدامات خود نقشه‌های شوم دشمنان را شکست داده و برنامه‌های شوم آنان را خنثی کنند که این موضوع در عصر کنونی که هجمه‌های فرهنگی مهم‌ترین تهدید است بسیار مهم و حیاتی است.
بابازاده اظهار کرد: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان مهم‌ترین وظیفه مردم است و باید در این زمینه همگان سعی و اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و در برابر خطراتی که نظام را تهدید می‌کند اهتمام بورزند و نقشه‌های شومی که دشمنان بر سر دارند را به یاس و ناامیدی تبدیل کنند.
انتهای پیام

captcha