اربعین حسینی؛ نماد اتحاد و همبستگی مسلمانان
کد خبر: 3757190
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸

اربعین حسینی؛ نماد اتحاد و همبستگی مسلمانان

گروه اجتماعی ــ معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی که به صورت همزمان با حضور میلیون‌ها مسلمان از سرتاسر جهان برای بیعت با حضرت ولیعصر(عج) انجام می‌شود پدیده‌ای ارزشمند و نماد اتحاد و همبستگی مسلمانان است.

اربیعن حسینی، پدیده‌ای ارزشمند و نماد اتحاد و همبستگی مسلمانان استبه گزارش ایکنا از اردبیل، شکر عبدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل روز گذشته، 27 مهرماه در مراسم رونمایی از نرم‌افزار طریق‌الحسین در اردبیل با اشاره به اعزام موکب‌های خدمات‌رسانی از استان اردبیل به عراق گفت: علاوه بر این، در داخل استان نیز با استفاده از ظرفیت‌های موجود موکب‌های خدمات‌رسانی به زائران کشورهای همسایه راه‌اندازی شده است.
وی افزود: پیاده‌روی اربعین حسینی که به صورت همزمان با حضور میلیون‌ها مسلمان از سرتاسر جهان برای بیعت با حضرت ولیعصر(عج) انجام می‌شود پدیده‌ای ارزشمند و نماد اتحاد و همبستگی مسلمانان است.
عبدی همایش اربعین حسینی را بهترین تمرین برای ظهور امام زمان(عج) دانست و بیان کرد: برای اینکه دشمنان مانع تحقق همایش عظیم اربعین حسینی شوند از ماه‌های قبل اقدام به ایجاد اختلاف سیاسی بین ایران و عراق کرده‌‌اند و در این زمینه اتاق‌های فکری برای راه‌اندازی توطئه‌های مختلف تشکیل داده‌اند اما حرکت خودجوش ملت مسلمان تمامی توطئه‌های دشمنان را شکست می‌دهد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از آمادگی کامل موکب اردبیل برای استقبال و پذیرایی از زائران حسینی کشورهای همسایه و به ویژه حوزه قفقاز خبر داد و افزود: در این زمینه از آمادگی لازم برخورداریم و براساس تمهیدات اتخاذ شده در این زمینه مشکلی نخواهیم داشت.
عبدی تصریح کرد: حضور زائران کشورهای حوزه قفقاز در بین زائران اربعین حسینی بسیار پرشور و گسترده بوده که برای استقبال و پذیرایی از این زائران امامزاده سیدصدرالدین(ع) اردبیل آماده‌سازی شده و تمامی مقدمات لازم برای میزبانی از این زائران فراهم شده است.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به اعزام موکب‌های خدمات‌رسانی از استان اردبیل به عراق گفت: علاوه بر این موکب‌ها در داخل استان نیز با استفاده از ظرفیت‌های اوقاف استان و هیئت‌های مذهبی موکب‌های خدمات‌رسانی دیگری راه‌اندازی شده تا اقدام به ارائه خدمات به زائران حسینی کنند.
انتهای پیام

captcha