اعلام برنامه سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان دبی
کد خبر: 3757204
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

اعلام برنامه سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان دبی

گروه مسابقات - کمیته برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن دبی (Dihqa)، برنامه سومین دوره مسابقات حفظ قرآن «شیخه فاطمه بنت مبارک» را که ‌ماه آینده میلادی برگزار می‌شود، اعلام کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از جی‌تودی؛ سومین دوره مسابقات بین‌المللی شیخه فاطمه در تاریخ 4 تا 16 نوامبر (13 تا 25 آبان) برگزار می‌شود.

«ابراهیم محمد بوملحه» مشاور حاکم دبی و مسئول برگزاری این مسابقات اعلام کرد: تاکنون 70 کشور حضور خود را در این مسابقات که زیرنظر «شیخ محمد بن راشد آل مکتوم» حاکم دبی برگزار می‌‌شود، اعلام کرده‌اند.

بوملحه گفت: با توجه به موفقیت دو دوره قبلی که تعداد زیادی از حافظان زن قرآن در آن شرکت کردند، انتظار داریم تعداد بیشتری در روزهای آینده برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کنند.
 
وی افزود: همچون دو سال گذشته، نخست از متقاضیان شرکت در این مسابقات آزمون مقدماتی گرفته می‌شود تا صلاحیت آنان برای حضور در مسابقات اصلی تایید شود. شرکت کنندگان نهایی برای پاسخ به پنج پرسش در مسابقه اصلی که در دو نوبت صبح وعصر در انجمن علمی فرهنگی در منطقه «ممزر» دبی برگزار می شود، حاضر خواهند شد.

به گفته بوملحه، کمیته مسابقات پس از یک دوره مسابقه که در سطح ملی برگزار شد، یکی از حافظان برجسته زن اماراتی را به عنوان نماینده این کشور در این رقابت‌ها برگزیده است.
انتهای پیام
captcha