دشمن به دنبال تصویرسازی غلط از نظام اسلامی است
کد خبر: 3757243
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷

دشمن به دنبال تصویرسازی غلط از نظام اسلامی است

کانون خبرنگاران نبأ ــ امام جمعه زهک تصریح کرد: دشمن به دنبال تصویرسازی غلط از نظام اسلامی است، نمی‌شود روزهای اول انقلاب را با وضعیت فعلی مقایسه کرد، لذا نباید با این شرایط بگذاریم نقشه‌های دشمن در صدمه زدن به این نظام عملی شود، مشکلات امروز ما به سوءمدیریت مربوط است و به هیچ‌وجه ربطی به نظام ندارد.

دشمن به دنبال تصویرسازی غلط از نظام اسلامی است

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین خدری، امام جمعه زهک در خطبه‌های نماز جمعه ۲۷ مهرماه شهرستان زهک به مناسبت سالروز شهادت عمار یاسر، یار با بصیرت و فهیم حضرت علی(ع) گفت: زندگی عمار یاسر یک درس مقاومت و ایثار است، ما نیز باید عمارگونه زندگی کنیم.
وی در ادامه در رابطه با قتل خاشقچی، روزنامه‌نگار سعودی گفت: او بعد از اینکه شاهزاده‌های سعودی را دچار مشکل کرد حدود یک سال به آمریکا پناهنده شد، حتی موافق شهادت عالم مجاهد، آیت‌الله نمر بود؛ عاقبت وی مشخص بود. همچنین با این رویداد چهره خبیث و شکم پاره‌ سعودی در جریان قتل این روزنامه‌نگار آشکار می‌شود.

امام جمعه زهک همچنین خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال تصویرسازی غلط از نظام اسلامی است، نمی‌شود روزهای اول انقلاب را با وضعیت فعلی مقایسه کرد، لذا نباید با این شرایط بگذاریم نقشه‌های دشمن در صدمه زدن به این نظام عملی شود، مشکلات امروز ما به سوءمدیریت مربوط است و به هیچ‌وجه ربطی به نظام ندارد، بعضی بی‌مسئولیتی‌ها باعث می‌شود که چنین شرایطی پیش بیاید این چه ربطی به نظام انقلاب اسلامی دارد اینکه حضرت امام(ره) می‌فرمایند: حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است حتی اگر قرار باشد امر به حفظ نظام یا جان امام زمان باشد حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است لذا باید خیلی مراقبت و مواظبت کرد که دشمن دنبال صدمه زدن به نظام مقدس است.
امام جمعه زهک ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اخیر میرجاوه گفت: این چنین افرادی که حرف از مردانگی می‌زنند واقعاً اگر مرد هستند بیایند و رودررو مبارزه کنند نه اینکه بزدلانه دست به چنین کاری بزنند، ان شاءالله با توجه به اینکه مدیریت پاکستان عوض شده و همچنین با همکاری دستگاه‌های امنیتی کشور جمهوری اسلامی ایران بتوانند فرزندان برومند این کشور را سلامت به دامان خانواده‌هایشان برگردانند، فتنه‌ای که پشت این جریان خوابیده این است که تفرقه بین تشیع و تسنن بیاندازند که قطعاً به فضل الهی نمی‌توانند، وقتی برادران اهل سنت ما دوشادوش برادران تشیع خود در دفاع از این نظام نقش دارند قطعاً دشمن نمی‌تواند با چنین کارهای رذیلانه باعث تفرقه شوند. لذا باید سعی کنیم مبادا با ساده‌اندیشی آب در آسیاب دشمن بریزیم.
وی در ادامه به سفر کلانتری، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به منطقه سیستان اشاره کرد و گفت: با توجه به سفر کلانتری به منطقه سیستان امیدواریم منشأ خیر برای مردم شریف سیستان شود هر چند بعضی از وزرا و مسئولان آمدند و رفتند ولی حقیقتأ اثر مثبتی ندیدیم ولی امیدواریم با حضور وی اثر مفیدی در منطقه سیستان اتفاق بیفتد.
حسین قدس‌نیا

انتهای پیام

captcha