بانک مسکن استان مرکزی در مسابقات سراسری قرآن درخشید
کد خبر: 3757273
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶

بانک مسکن استان مرکزی در مسابقات سراسری قرآن درخشید

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر روابط عمومی شعب بانک مسکن استان مرکزی گفت: بانک مسکن استان مرکزی در چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن مشهد دو رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

بانک مسکن استان مرکزی در مسابقات سراسری قرآن درخشید

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن بانک مسکن مهر‌ماه سال جاری به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد که در این مسابقات دو نفر از کارکنان شعب بانک مسکن استان مرکزی موفق به کسب رتبه شدند.
رضا آزاداندیش، مدیر روابط عمومی شعب بانک مسکن استان مرکزی، در این رابطه گفت: مرحله مقدماتی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن بانک مسکن اسفند ماه سال 96 با حضور 18 شرکت‌کننده در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، صحیح‌خوانی، حفظ تخصصی یک جزء، نهج‌البلاغه، تفسیر و اذان برگزار شد که دو نفر از آنان به مرحله نهایی راه یافتند.
وی افزود: مرحله کشوری این دوره از مسابقات نیز مهر‌ماه سال 97 به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد که طیبه گنجی در رشته حفظ تخصصی یک جزء رتبه اول و رضا آزاداندیش در رشته صحیح‌خوانی رتبه دوم را از آن خود کردند.
این مقام مسئول ادامه داد: سطح مسابقات بسیار خوب بود و هیئات داوران از داوران بین‌المللی قرآن بودند. بانک مسکن تنها بانکی است که مسابقات قرآن را به صورت منظم برگزار می‌کند.
انتهای پیام

captcha