یادداشت کارگردان فیلم «پیشونی سفید ۲» خطاب به رئیس سازمان سینمایی
کد خبر: 3757284
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴

یادداشت کارگردان فیلم «پیشونی سفید ۲» خطاب به رئیس سازمان سینمایی

گروه هنر ــ سید جواد هاشمی، تهیه‌کننده و کارگردان فیلم «پیشونی سفید ۲» با انتشار یادداشتی خطاب به محمد مهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی از وضعیت اکران فیلم‌ها در سینما‌ها گلایه کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فیلم «پیشونی سفید 2» سید جواد هاشمی، تهیه‌کننده و کارگردان این فیلم با انتشار یادداشتی خطاب به محمد مهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی از وضعیت اکران فیلم‌ها در سینما‌ها گلایه کرد. متن یادداشت سید جواد هاشمی به شرح زیر است:
 
ریاست محترم سازمان سینمایی

سلام

چند سالی است تلاش می‌کنم با بضاعت اندکم و البته با حمایت معنوی دوستانی، چون علی‌رضا تابش، ابراهیم داروغه‌زاده و ... برای کودکان و نوجوان سرزمینم فیلم بسازم.

فکر نمی‌کنم تاکنون درگیر جذب سرمایه برای تولید مخصوصاً در حوزه کودک و نوجوان، شده باشید واگر اشتباه می‌کنم پس خوب درک می‌کنید که چقدر سخت است، تهیه فیلمی بدون حمایت مالی از نهاد‌هایی که سالهاست ادعا می‌کنند کودکان و نوجوانان مهم هستند، حالا که بسیار طاقت فرسا و سخت فیلمی ساختم که با اقبال فراوان تماشاگران روبرو شده است، آن هم در محرم و صفر و در منگنه اکران ۶ فیلم کمدی دیگر، انتظار داشتم از سمت سازمان تحت مدیریت شما حمایت شوم و حداقل اگر به سانس‌های فیلم اضافه نمی‌کنند از آن کم نکنند؟!، پیشونی سفید ۲ فیلم خانواده است، اما هم اکنون که در هفته اول جزء ۷ فیلم پرفروش اعلام شده است به ندرت پس از ساعت ۱۹ سانسی در سینما دارد و تمام سانس‌های مناسب شب به سینمای پر قدرت که از همه جا حمایت مالی می‌شوند اختصاص یافته، خواهشمندم یا ادعا نفرمایید یا عمل بفرمایید.
 
انتهای پیام
 
captcha