اعزام ۳۰۰ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی به پیاده‌روی اربعین حسینی
کد خبر: 3757292
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳

اعزام ۳۰۰ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی به پیاده‌روی اربعین حسینی

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) آذربایجان‌غربی از اعزام ۳۰۰ مددجوی این استان به پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد و گفت: طی نیمه نخست سال جاری، دو هزار و ۶۹ مددجوی ‌با هزینه ۳۰۵ میلیون تومان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس و قم اعزام شده‌اند.

اعزام ۳۰۰ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی به پیاده‌روی اربعین حسینی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، به‌نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) استان آذربایجان غربی، بهزاد نیکمرام، معاون فرهنگی کمیته امداد امام‌خمینی(ره) آذربایجان غربی با تأکید بر افزایش معنویات در سفرهای زیارتی، گفت: با حمایت کمیته امداد استان، ۳۰۰ مددجوی آذربایجان‌غربی به پیاده‌روی اربعین حسینی اعزام می‌شوند.

وی افزود: همچنین در صورت استقبال بیشتر از سهمیه مورد نظر، اعتبار لازم برای اعزام مددجویان مازاد بر سهمیه تأمین خواهد شد.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) آذربایجان‌غربی با اشاره به کمک ‌هزینه پرداختی به مددجویان اظهار کرد: علاوه بر اعتبار در نظر گرفته شده از مرکز، برای هر یک از مددجویان عازم به پیاده‌‌روی اربعین، ۶۲۰ هزار تومان کمک هزینه برای هر زائر در نظر گرفته شده‌ است.

وی با اشاره به جذب اعتبار برای اعزام مددجویان به کربلای معلی تصریح کرد: در راستای جذب اعتبار برای اعزام مددجویان آذربایجان‌غربی به عتبات عالیات، در طول چند ماه گذشته جلسات استانی و شهرستانی متعددی در خصوص جذب کمک های مردمی از طریق حامیان اکرام، مؤسسات خیریه و مشارکت‌های عمومی صورت گرفته است.

نیکمرام بیان کرد: در نیمه نخست سال جاری، دو هزار و ۶۹ مددجوی آذربایجان غربی با هزینه ۳۰۵ میلیون تومان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس و قم اعزام شده اند.

وی ادامه داد: تلاش می شود در نیمه دوم امسال نیز دو هزار و ۵۰۰ مددجوی آذربایجان غربی به سفرهای زیارتی اعزام شوند.

معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: اعزام مددجویان به کربلای معلی در قالب پیاده‌روی اربعین حسینی انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام

captcha