رویکرد کانون پرورش فکری تقویت معارف دینی کودکان باشد
کد خبر: 3757300
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵

رویکرد کانون پرورش فکری تقویت معارف دینی کودکان باشد

گروه فرهنگی ـ رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان با بیان این‌که در کتب دینی ما به کودکان و نوجوانان ارزش داده شده است، اظهارکرد: رویکرد کانون پرورش فکری تقویت معارف دینی کودکان باشد.

رویکرد کانون پرورش فکری تقویت معارف دینی کودکان باشد

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام اصغر دانشی، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان لرستان، امروز شنبه، ۲۸ مهر در آیین افتتاحیه مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در لرستان که در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد، اظهارکرد: در معارف دینی به کودک و نوجوان اهمیت داده‌اند.
وی با اشاره به این‌که نام فرزند در گذشته با نظر بزرگان انتخاب شد، ادامه داد: در زمان پیامبر اکرم(ص) نوزادان را جهت نام‌گذاری خدمت ایشان می‌آوردند.
حجت‌الاسلام دانشی خدمت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را سرمایه‌گذاری ‌برای آینده کشور دانست و افزود: کار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تربیت کودکان و نوجوانان براساس آموزه‌های دین است.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان لرستان، خطاب به کودکان گفت: مردم دو دسته‌اند عده‌ای که عقل را به کار می‌گیرند و عده‌ای که عقل را به کار نمی‌گیرند این در حالی‌است که عده‌ای عقل را در جهت بد و عده‌ای عقل را در جهت خوب به کار می‌بندند لذا کودکان و نوجوانان باید در همه حال عقل خود را در جهت کارهای خوب و خیر به کار گیرند.
وی با تاکید بر ضرورت توجه به کار کانون پرورش فکری کودکان، اضافه کرد: روزانه با رشد فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان مواجه هستیم که جای خوشحالی دارد.
دانشی با ذکر این مطلب که اگر قرار است آینده لرستان درخشان شود باید به کودکان و نوجوانان اهمیت داد، تصریح کرد: کار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پیشرفت استان را به دنبال دارد.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان لرستان با بیان اینکه برخی خانواده‌ها امروزه کمتر به فرزندان اهمیت می‌دهند، اضافه کرد: این در حالی‌است که پیامبر فرزندان را بر دوش خود سوار می‌کرد و به آنان اهمیت می‌داد.

انتهای پیام

captcha