درخشش پیام نور‌ی‌های تهران در جشنواره کشوری قرآن و عترت
کد خبر: 3757336
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶

درخشش پیام نور‌ی‌های تهران در جشنواره کشوری قرآن و عترت

کانون خبرنگاران نبأ ــ تیم هفت‌‌نفره اعزامی دانشگاه پیام نور استان تهران به‌بیست‌ودومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور، حائز شش رتبه برتر در این جشنواره شدند.

درخشش پیام نور‌ی‌های تهران در جشنواره کشوری قرآن و عترت

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ عامر فتاحی‌زاده، مدیر فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان تهران در این باره تصریح کرد: در جشنواره بیست و دوم دانشگاه پیام نور سراسر کشور که از تاریخ ۲۲ مهر به مدت دو روز به میزبانی دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه برگزار شد، تیم اعزامی هفت نفره دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران توانست ۶ مقام برتر این دوره از جشنواره را به خود اختصاص دهد.
 مقام اول رشته آشنایی با احادیث را سمیه محمدیان از مرکز تهران شمال؛ رتبه دوم حفظ 10 جزء را سید‌مهدی صفوی از مرکز ری؛ رتبه دوم حفظ پنج جزء را  لیلا شاهی از مرکز پاکدشت؛ رتبه سوم قرائت ترتیل را محمد خلیفه‌لو از واحد بهارستان؛ رتبه سوم حفظ کل خواهران را فرزانه جعفریان از مرکز تهران جنوب و رتبه سوم حفظ کل برادران را میثم آقامحمدی از واحد اسلامشهر کسب کردند.

شایان ذکراست، این دانشجویان در اواخر آبان‌ماه به مسابقات ملی دانشجویی اعزام خواهند شد. البته نکته قابل توجه این است که دانشگاه پیام نور استان تهران سابقه درخشانی در مسابقات ملی قرآن داشته و از افتخارات سال گذشته می‌توان به دانشجو مهدی غلام‌نژاد اشاره کرد که رتبه نخست قرائت و تحقیق مسابقات قرآن دانشجویان مسلمان را به خود اختصاص داد.

میثم روحی

انتهای پیام

captcha