برپایی موکب دانشگاهیان خوزستان در مرز چذابه
کد خبر: 3757372
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱

برپایی موکب دانشگاهیان خوزستان در مرز چذابه

گروه اجتماعی ـ فعالیت رسمی موکب دانشگاهیان استان خوزستان در مرز چذابه برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی از ۱ آبان‌ماه آغاز می‌شود.

برپایی موکب دانشگاهیان خوزستان در مرز چذابه

بهمن شهریاری‏، فرمانده بسیج دانشجویی استان خوزستان‏، در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان‏، اظهار کرد: فعالیت رسمی موکب دانشگاهیان استان خوزستان از 1 آبان‌ماه آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: همه دانشگاه‌ها امسال در قالب قرارگاه شهید علم‌الهدی سازماندهی شدند که بیشتر رنگ و بوی فرهنگی دارد و در مرز چذابه به فعالیت می‌پردازد.

شهریاری گفت: غرب به خوبی فهمید که امام حسین(ع) می‌تواند بنیان آنها را از بین ببرد به همین دلیل به دنبال ایجاد اختلاف در اتحاد بین ایران و عراق هستند. ما این اختلاف‌ها را گردآوری کردیم و متناسب با آن برخی پیام‌ها و دست‌نوشته‌های فرهنگی تدوین شده است.

فرمانده بسیج دانشجویی استان خوزستان‏ گفت: همچنین در این موکب مشکلات یا موانعی که بر سر راه خروج دانشجویان سراسر کشور از مرز وجود دارد با اقدامات قانونی برطرف می‌شود. دانشجویانی هم که باید برای خروج از کشور وثیقه بگذارند با تصمیم بسیج دانشجویی بدون وثیقه می‌توانند از کشور خارج شوند. همچنین در ارائه خدمات فرهنگی به زائران کتاب خاطرات آمستردام تجربیات شهروندان غرب از سفر به کربلا در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

captcha