آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی «حفظ و تدبر در قرآن» در مؤسسه نسیم وحی شهرکرد
کد خبر: 3757377
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸

آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی «حفظ و تدبر در قرآن» در مؤسسه نسیم وحی شهرکرد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مؤسسه نسیم وحی شهرکرد از آغاز نام‌نویسی دوره‌های آموزشی حفظ و تدبر در قرآن در این مرکز قرآنی خبر داد.

ثبت نام دوره های آموزشی حفظ و تدبر در موسسه نسیم وحی شهرکرد

مسعود داوری، مدیر موسسه نسیم وحی شهرکرد در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اشاره به آغاز نام‌نویسی دوره‌های جدید تدبر در قرآن و حفظ جزء سی قرآن کریم، افزود: برای اولین بار در استان در ترم پائیز یک دوره آموزشی حفظ جزء30 قرآن همراه با بیان نکات شاخص مفاهیم سوره‌ها برای رده سنی نوجوانان و جوانان در این مرکز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: کلاس حفظ جزء سی قرآن کریم به همراه بیان مفاهیم کلی سوره ها روزهای چهارشنبه از ساعت 4 الی 30/5 عصر برگزار می شود.
مدیر مؤسسه نسیم وحی همچنین،گفت: دوره جدید تدبر جزء 28 روزهای شنبه ساعت 4 الی 30/5 عصر و دوره جدید تدبر جزء 30 روزهای سه‌شنبه ساعت 4 الی 30/ 5 عصر برگزار می شود.
داوری عنوان کرد: برگزاری بیش از ۱۰۰ دوره تدبر در محدوده ۱۰ جزء آخر قرآن، برپائی چندین جلسه یا دوره‌های تدبر سوره‌ای به درخواست ادارات، نهادها، سازمان‌های دولتی و مجامع علمی، بیش از ۴۰ دوره آموزش‌های روخوانی، تجوید و قرائت تحقیقی جهت خواهران و برادران ازجمله توفیقات این موسسه است.

مدیر مؤسسه قرآن و عترت(ع) نسیم وحی شهرکرد افزود: در موسسه قرآنی نسیم وحی از رده سنی 8 سال به بالا آقا و خانم پذیرش شده ، و مباحث موضوعه آموزش داده می‌شود؛ برای سنین 8 سال تا 14 سال بطور تخصصی در قالب بحث طرح ملی تلاوت و نیز طرح آموزش استعدادهای قرآنی اجراء می شود.

یادآور می‌شود، موسسه نسیم وحی در شهرکرد، خیابان مولوی، حدفاصل شهرداری و مخابرات واقع است و علاقمندان برای ثبت‌نام در کلاس ها می توانند به موسسه مراجعه یا با شماره های ۰۳۸۳۲۲۴۰۵۲۹ یا 0938107453 تماس حاصل کنند.

 انتهای پیام

captcha