برگزاری دوره آموزشی «سبک زندگی بر مبنای آموزه‌های دینی» در الیگودرز
کد خبر: 3757390
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷

برگزاری دوره آموزشی «سبک زندگی بر مبنای آموزه‌های دینی» در الیگودرز

گروه فرهنگی ـ دوره الکترونیکی آموزش سبک زندگی بر مبنای آموزه‌های دینی با محوریت حفظ و مفاهیم سوره‌های «ناس» تا «زلزال» از اول آبان در الیگودرز برگزار می‌شود.

برگزاری دوره آموزشی «سبک زندگی بر مبنای آموزه‌های دینی» در الیگودرز

به گزارش ایکنا از لرستان، حبیب جمشیدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز امروز، 28 مهر در جمع خبرنگاران از برگزاری دوره الکترونیکی آموزش سبک زندگی بر مبنای آموزه‌های دینی از اول آبان‌ماه در الیگودرز خبرداد و گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز باتوجه به توافق صورت گرفته با سازمان اداری و استخدامی کشور، دوره آموزش الکترونیک ویژه کارکنان دولت از آبان‌ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.
وی افزود: این دوره آموزشی با محوریت حفظ و مفاهیم سوره‌های «ناس» تا «زلزال» با رویکرد آموزش و انتقال مفاهیم سبک زندگی دینی برگزار می‌شود.
جمشیدی ادامه داد: ازجمله اهداف برگزاری این آزمون می‌توان به زمینه‌سازی برای نزدیک کردن جامعه به حقیقت روح قرآن و سوق دادن جامعه به سمت عمل به قرآن، آشنایی و انس با مفاهیم نورانی قرآن‌کریم، گسترش فعالیت‌های فرهنگی ـ قرآنی، به‌‎کارگیری آموزه‌ها و مفاهیم قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی و ترویج سبک زندگی قرآنی در جامعه اشاره کرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز گفت: تمامی کارکنان دولت و سایر علاقه‌مندان به شرکت در این دوره می‌توانند از اول آبان ماه همزمان با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir و ثبت‌نام در آن از محتوای این دوره الکترونیکی بهره‌مند گردند.
وی افزود: از مهم‌ترین مزایای شرکت و قبولی در این دوره بهره‌مندی از هشت ساعت آموزش ضمن خدمت و شرکت در قرعه‌کشی بیش‌از دو هزار جایزه نقدی و فرهنگی برای نفرات برگزیده در این آزمون است.
انتهای پیام

captcha