درخشش دانشجوی دانشگاه پیام نور بروجن در مسابقات قرآن و عترت
کد خبر: 3757411
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶

درخشش دانشجوی دانشگاه پیام نور بروجن در مسابقات قرآن و عترت

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری گفت: در بیست و دومین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور کشور، دانشجوی دانشگاه پیام نور بروجن مقام نخست کشوری را کسب کرد.

درخشش دانشجوی دانشگاه پیام نور بروجن در مسابقات قرآن و عترت

علیرضا آبرود، رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: بیست و دومین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور کشور به میزبانی دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه با معرفی برگزیدگان برتر به کار خود پایان داد.
وی افزود: مرحله مقدماتی این جشنواره با رقابت میان حدود هفده هزار نفر از دانشجویان و استادان بیش از 500 مرکز و واحد دانشگاه پیام نور در دو بخش خواهران و برادران و در 34 رشته در بخش‌های آوایی، معارفی، ادبی، هنری، پژوهشی و فناوری اردیبهشت‌ماه 97 برگزار و مرحله نهایی این جشنواره در سطح کشوری در مهرماه به میزبانی دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه برگزار شد.
آبرود گفت: در این دوره از مسابقات ‌فهیمه زمانی، دانشجوی رشته الهیات و معارف اسلامی از دانشگاه پیام نور مرکز بروجن در رشته تذهیب رتبه اول کشوری را از آن خود کرد.
وی با اشاره به ترویج فرهنگ قرآن کریم ‌بین دانشجویان‌ بیان کرد: امید است این موفقیت‌ها همواره تداوم داشته باشد چرا‌که دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری همواره پتانسیل و ظرفیت پیشرفت قرآنی و فرهنگی را دارد.
انتهای پیام

captcha