مسئولان باید کشمکش‌های سیاسی و اختلاف نظرات را کنار بگذارند
کد خبر: 3757433
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴

مسئولان باید کشمکش‌های سیاسی و اختلاف نظرات را کنار بگذارند

گروه سیاست و اقتصاد- نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: کشور بیش از هر زمان دیگری به اتحاد مسئولان نیاز دارد لذا باید اختلافات و کشکش‌های سیاسی کنار گذاشته شود.

مسئولان باید کشمکش‌های سیاسی و اختلاف نظرات را کنار بگذارندبه گزارش ایکنا، از زنجان، محمد عزیزی نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه ظهر امروز شنبه ۲۸ مهرماه در جمع اعضای شورای اداری شهرستان‌ خرم‌دره با تاکید بر اینکه مسئولین باید کشمکش‌ها و اختلافات نظر را کنار بگذارد، اظهار کرد: کشور در برهه‌ای قرار ندارد که ما شاهد کشمکش بین مسئولین باشیم زیرا دشمن به دنبال روزنه‌ای برای ضربه به نظام است.
این مسئول با تاکید بر اینکه مردم و مسئولین باید محکم و استوار در خدمت نظام و انقلاب اسلامی باشند، عنوان کرد: همکاری و همدلی مردم و مسئولین موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود.
وی با اشاره به اینکه ایران جزو متعهدترین کشورها در برجام بوده است، عنوان کرد: علی‌رغم این که آمریکا با زیر پا نهادن تمامی معاهدات بین‌المللی از برجام خارج شد اما کشور ما هنوز به تعهدات خود پایبند است.
این مسئول با تأکید بر اینکه کشور ما در طول ۴۰ سال گذشته از انقلاب توطئه‌های فراوانی را از سوی دشمنان به خود دیده است، عنوان کرد: تحریم‌های جدید آمریکا علیه کشورمان که از سیزدهم آبان ماه شروع خواهد شد به مانند گردنه‌ای برای نظام است که عبور از این گردنه همراهی و همدلی مردم و مسئولین را می‌طلبد.
وی با اشاره به برخی بی‌اخلاقی‌هایی که در شبکه‌های مجازی شاهد آن هستیم، ادامه داد؛ شبکه مجازی هم می‌تواند نقطه آسیب و هم نقطه قوت باشد لذا باید تلاش شود نقاط آسیب شناسایی و نقاط قوت تقویت شود .
این مسئول با تاکید بر اینکه متاسفانه هر چهار سال یکبار در انتخابات شاهد بی‌حیثیت کردن افراد هستیم، ادامه داد: این در کشور ما که یک کشور اسلامی و پایبند اصول آن است عین بی‌تقوایی است .
این مسئول با اشاره به اینکه سیزدهم آبان ماه نقطه شروع تحریم‌هاست، عنوان کرد: مردم ما با حضور باشکوه در مراسم سیزدهم آبان ماه باید حمایت همه جانبه خود از جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان بکشند.
این مسئول با اشاره به در پیش رو بودن اربعین حسینی، عنوان کرد: پیاده‌روی اربعین قدرت و عزت شیعه را به جهانیان نشان می‌دهد .
انتهای پیام 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۸:۴۷
0
0
مجلس طیف های مختلف دارد و اینکه گفته شود حزبی اما با اتحاد در جهت حق الناس و عدالت اجتماعی، اگر فلان کس به فلان کس چیزی بگوید مجلس حداقل نصف راندمان خود را از دست می دهد و در کل به مردم کشور ضرر وارد می شود، همه نسبت به مردم مسئول و باید فوق جناحی و با همدلی در جهت حق الناس و عدالت اجتماعی و دفاع از آرمان های انقلاب و مردم بردارند تا بیگانه قافله را خالی نبیند و عقب نشینی کند
captcha