حمایت تحصیلی سازمان اوقاف سیستان و بلوچستان از دانشجویان قاری و حافظ قرآن
کد خبر: 3757496
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰

حمایت تحصیلی سازمان اوقاف سیستان و بلوچستان از دانشجویان قاری و حافظ قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان گفت: سازمان اوقاف در جهت اجرای منشور توسعه فرهنگ قرآنی، با پرداخت کمک هزینه تحصیلی از دانشجویان قاری و حافظ قرآن کریم سطح استان حمایت می‌کند.

مرتضی کوچکی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف وامور خیریه سیستان‌وبلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان، گفت: سازمان اوقاف در جهت اجرای منشور توسعه فرهنگ قرآنی، با پرداخت کمک هزینه تحصیلی از دانشجویان قاری و حافظ قرآن کریم سطح استان حمایت می‌کند.
وی با بیان اینکه این حمایت‌ها از طریق پرداخت کمک هزینه شهریه ثابت و متغیر صورت می‌گیرد، افزود: قاریان و حافظان قرآن کریم می‌توانند با در دست داشتن مدارک لازم و ارائه به اوقاف استان، تمام و یا بخشی از شهریه پراداختی خود را در قالب کمک هزینه تحصیلی دریافت کنند.
کوچکی تصریح کرد: دارندگان مدرک تخصصی حفظ یا قرائت درجه یک تا پنج، دارندگان رتبه عالی و ممتاز مسابقات حفظ کل و قرائت قرآن کریم و نفرات اول تا سوم مسابقات استانی اوقاف در رشته‌های حفظ کل و قرائت از جمله بهره‌مندان از این تسهیلات خواهند بود.
رییس اداره امور قرآنی اوقاف استان افزود: دانشجویان قرآنی ضمن بهره‌مندی از تخفیف شهریه‌ای دانشگاه‌ها با ارئه اسناد مثبته به ادارات اوقاف کمک هزینه شهریه دانشجویی خود را پس از تامین اعتبار از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور دریافت خواهند کرد.
کوچکی اظهار کرد: برای کاردانی چهار ترم، کارشناسی هشت ترم، کارشناسی ارشد چهار ترم، دکترای عمومی پزشکی 12 ترم و دکترای سایر رشته‌ها 8 ترم کمک هزینه تحصیلی پرداخت خواهد شد و دانشجویان لازم است پس از پرداخت شهریه، کپی شناسنامه و کارت ملی، کپی گواهی معتبر مدرک قرآنی و برگه تاییدیه پرداخت شهریه و گواهی اشتغال به تحصیل خود را به اوقاف ارائه دهند.

انتهای پیام

captcha