نشست هم‌اندیشی مؤسسات قرآنی اراک برگزار شد/ از نگاه اجتماع‌محور به امور قرآنی تا غیبت مدیران مؤسسات
کد خبر: 3757498
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴

نشست هم‌اندیشی مؤسسات قرآنی اراک برگزار شد/ از نگاه اجتماع‌محور به امور قرآنی تا غیبت مدیران مؤسسات

گروه فعالیت‌های قرآنی - نخستین نشست هم‌اندیشی مدیران موسسات قرآنی اراک شامگاه شنبه ۲۸ مهرماه تحت عنوان «نگرشی نو به فعالیت‌های قرآن و عترت در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی» با حضور تعداد اندکی از مدیران موسسات قرآنی اراک برگزار شد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، شامگاه شنبه ۲۸ مهرماه نخستین نشست هم‌اندیشی مدیران موسسات قرآنی شهر اراک تحت عنوان «نگرشی نو به فعالیت‌های قرآن و عترت در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی» با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، مسئول دارالقرآن‌الکریم اداره تبلیغات اسلامی، مدیر‌عامل اتحادیه مدغم استان و تعدادی از مدیران موسسات قرآنی در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
در ابتدای این نشست، پیمان عین‌القضاتی، مدیر‌عامل اتحادیه مدغم استان مرکزی گفت: در این نشست پاسخ‌گویی به این سوال که آیا فعالیت‌های موسسات قرآنی در دهه پنجم انقلاب پاسخگوی نیاز مردم و جامعه بوده است یا خیر، مهم است و در این زمینه موسسات ضرورت این موضوع را تا چه اندازه حس می‌کنند؟
وی ادامه داد: اطلاع داریم که بعضی از موسسات کارهای خوبی را انجام می‌دهند اما حرف ما در اتحادیه این است که اگر قرار است ید واحد باشیم باید اکثریت موسسات به موارد فوق‌الذکر برسند .
مدیر‌عامل اتحادیه مدغم استان افزود: به نظر می‌رسد، نگاه به مسایل قرآن نگاه اجتماع‌محور است و باید بررسی کرد موسسه قرآنی قرآن‌محور هستیم یا موسسه قرآنی جامعه محور.
خاتمی نژاد، مدیر موسسه قرآن و عترت عصر ظهور اراک نیز به ارائه طرحی تحت عنوان راهبرد کلان برای موسسات قرآنی اراک اشاره کرد و گفت: ما در بسیاری از حوزه‌ها می‌توانیم نقش‌آفرین باشیم به شرطی که موسسات قرآنی در اجرای این طرح همکاری کنند.
به گزارش ایکنا، در ادامه این جلسه مدیران موسسات قرآنی اراک حاضر در جلسه هر یک در ارتباط با طرح مطرح‌شده نظر خود را بیان کردند و مقرر شد این نشست‌ها همچنان ادامه پیدا کند تا بتوان به نتیجه مطلوب دست پیدا کرد. البته باید این نکته را یادآور شد با اینکه از بسیاری از مدیران موسسات برای شرکت در این جلسه دعوت بعمل آمده بود اما، تنها تعداد اندکی از افراد حضور پیدا کردند. حضور مستمر تمامی مدیران موسسات قرآنی در جلسات و نشست‌های هم‌اندیشی می‌تواند به اتحاد هر چه بیشتر موسسات و رفع مشکلات و ارایه راه‌حل‌های مفید بیفزاید.

نخستین نشست هم‌اندیشی مدیران موسسات قرآنی اراک/عکاس:زهرا بهرامی نخستین نشست هم‌اندیشی مدیران موسسات قرآنی اراک/عکاس:زهرا بهرامی نخستین نشست هم‌اندیشی مدیران موسسات قرآنی اراک/عکاس:زهرا بهرامی نخستین نشست هم‌اندیشی مدیران موسسات قرآنی اراک/عکاس:زهرا بهرامی نخستین نشست هم‌اندیشی مدیران موسسات قرآنی اراک/عکاس:زهرا بهرامی نخستین نشست هم‌اندیشی مدیران موسسات قرآنی اراک/عکاس:زهرا بهرامی نخستین نشست هم‌اندیشی مدیران موسسات قرآنی اراک/عکاس:زهرا بهرامی نخستین نشست هم‌اندیشی مدیران موسسات قرآنی اراک/عکاس:زهرا بهرامی نخستین نشست هم‌اندیشی مدیران موسسات قرآنی اراک/عکاس:زهرا بهرامی نخستین نشست هم‌اندیشی مدیران موسسات قرآنی اراک/عکاس:زهرا بهرامی نخستین نشست هم‌اندیشی مدیران موسسات قرآنی اراک/عکاس:زهرا بهرامی نخستین نشست هم‌اندیشی مدیران موسسات قرآنی اراک/عکاس:زهرا بهرامی نخستین نشست هم‌اندیشی مدیران موسسات قرآنی اراک/عکاس:زهرا بهرامی


دومین جلسه این هم‌اندیشی، روز چهارشنبه ۲ آبان‌ماه در اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha