اجرای طرح تربیت حافظان قرآن در مدرسه استثنایی «یادبود»
کد خبر: 3757522
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱

اجرای طرح تربیت حافظان قرآن در مدرسه استثنایی «یادبود»

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شمال غرب تهران از اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم در مدرسه استثنایی «یادبود» خبر داد.

بهمن پزشکی، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شمال غرب تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ از اجرای طرح تربیت حافظان قرآن در مدرسه استثنایی «یادبود» منطقه 10 تهران خبر داد و گفت: با توجه به تجربه موفقی که سال گذشته در اجرای طرح تربیت حافظان در مدرسه استثنایی یادبود داشتیم، بنابر این شد تا طرح مورد نظر را امسال نیز در این مدرسه اجرا کنیم.
معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شمال غرب اظهار کرد: سال گذشته و پس از اجرای طرح تربیت حافظان در مدرسه یادبود، دو نفر از قرآن‌آموزان و حافظان قرآن این مدرسه در مسابقات قرآن مشکات استان تهران حائز رتبه‌های برتر شدند.
پزشکی با بیان اینکه مربی قرآن این حافظان، خانم فریدونی از مربیان قرآن منطقه ۱۰ و مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت دارالتقوی مبین تهران خواهد بود، تصریح کرد: قرآنیان مدرسه استثنایی یادبود پس از آشنایی با معارف الهی قرآن در پانزدهمین دوره مسابقات قرآن مشکات مدارس استثنایی استان تهران شرکت خواهند کرد.
انتهای پیام

 

captcha