تغییر در زمان برگزاری آزمون مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه
کد خبر: 3757542
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷

تغییر در زمان برگزاری آزمون مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه

گروه مسابقات ــ آزمون‌های کتبی و شفاهی مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه روز هشتم آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.

مهدی داوودی‌نسب، مسئول امور قرآن معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ از تغییر در زمان برگزاری آزمون‌های شفاهی و کتبی مرحله مقدماتی کشوری ششمین دوره مسابقات قرآن کریم قوه قضائیه خبر داد و گفت: پیش از این قرار بر این بود تا آزمون کتبی روز دوم آبان‌ماه سال جاری و آزمون شفاهی نیز طی آبان‌ماه برگزار شود که تغییراتی در این زمینه رخ داد.
مسئول امور قرآن معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران با بیان اینکه با تصمیم جدیدی که در این زمینه گرفته شد، این آزمون طی روز هشتم آذرماه برگزار می‌شود، افزود: آزمون کتبی و شفاهی مرحله مقدماتی کشوری در استان تهران نیز در همین روز برگزار خواهد شد.
داوودی‌نسب تصریح کرد: مکان دقیق برگزاری این مرحله از آزمون مسابقات قرآن قوه قضائیه در استان تهران، هنوز مشخص نشده و به محض اینکه تعیین شد، به اطلاع عموم علاقه‌مندان خواهد رسید.
داوودی‌نسب در پایان بیان کرد: مرحله کشوری ششمین دوره مسابقات قرآن قوه قضائیه نیز طی زمستان سال جاری برگزار و زمان و مکان برپایی این مرحله از مسابقات نیز اطلاع‌رسانی می‌شود.
انتهای پیام

captcha