تبلیغات محیطی با فرهنگ اصیل ایرانی ـ اسلامی مطابقت داشته باشد
کد خبر: 3757549
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸

تبلیغات محیطی با فرهنگ اصیل ایرانی ـ اسلامی مطابقت داشته باشد

گروه فرهنگی ــ امام جمعه ملایر گفت: تبلیغات محیطی در سطح شهرها و روستاها باید با فرهنگ اصیل اسلامی ـ ایرانی مطابقت داشته باشد و این تبلیغات به ‌گونه‌ای نباشد که به فرهنگ غنی ما لطمه‌ای وارد کند.

تبلیغات محیطی با فرهنگ اصیل ایرانی_اسلامی مطابقت داشته باشد

به گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدباقر برقراری، امام جمعه ملایر امروز، 29 مهرماه در شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملایر، تأکید بر اینکه باید روی سه مقوله دانش، بینش و رفتار در جلسات شورا کارهای بیشتری صورت پذیرد، به تأثیرپذیری عموم مردم از عالِمان و مسئولان اشاره کرد.
برقراری با بیان اینکه باید در هر زمینه‌ای به‌ویژه در حوزه فرهنگی مسئولان از خود شروع کنند تا مردم نیز آن عمل را بپذیرند و انجام دهند، ادامه داد: دوری از اسراف و رفتن به‌سوی صرفه‌جویی باید از دوران کودکی و در خانواده در بچه‌ها نهادینه شود تا بتوانیم در جامعه آن را به کار ببندیم.
وی خاطرنشان کرد: در دین مبین اسلام سفارش بسیار زیادی در حوزه‌های فرهنگی همچون احترام به والدین، معلم و بزرگان شده است که باید تلاش کنیم تا این دستورات بیشتر در جامعه اسلامی پیاده و به‌کارگیری شود.
امام جمعه ملایر تأکید کرد: مواردی که در جلسات شورای فرهنگ عمومی مصوب می‌شوند باید از طریق مختلف در دسترس عموم قرار بگیرد و فقط محدود به جلسات نشوند.
برقراری تأکید کرد: تبلیغات محیطی در سطح شهرها و روستاها باید با فرهنگ اصیل اسلامی ـ ایرانی مطابقت داشته باشد و این تبلیغات به ‌گونه‌ای نباشد که به فرهنگ غنی ما لطمه‌ای وارد کند.

کارهای فرهنگی در جامعه باید مستمر باشد
باب‌اله فتحی، فرماندار ویژه ملایر نیز با بیان اینکه فرهنگ عمومی، زیربنا و اسکلت اصلی در هر جامعه‌ای است و باید تلاش شود تا این فرهنگ را به‌ درستی در جامعه نهادینه کنیم، گفت: کارهای فرهنگی در جامعه باید مستمر باشد چرا که در مدت‌‌زمان کوتاه شاید به‌درستی جواب ندهد بنابراین لازم است تا زمان بیشتری برای فرهنگ شدن آن صرف کنیم.
فتحی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد: مدیر موفق مدیری است که پیگیر مسائل و مشکلات زیرمجموعه خودش باشد و نباید منتظر باشد تا یک مشکل کوچک به یک معضل تبدیل شود.
وی با اشاره به برخی تجمعات و نارضایتی‌های صنفی، تأکید کرد: هر تجمعی که ناشی از انجام ندادن صحیح وظایف دستگاهی در سطح شهرستان باشد و باعث نارضایتی مردم شود به طور قطع با مدیر آن دستگاه برخورد لازم صورت می‌گیرد.
فتحی با تقدیر از کسانی‌که در برپایی موکب حضرت فاطمه الزهرا(س) ملایر تلاش دارند، افزود: خدماتی خوبی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) در این موکب ارائه می‌شود که در نوع خودش در سطح استان بی‌نظیر است.
انتهای پیام

captcha