برگزاری یادواره شهدای بیله‌سوار با محوریت شهیدان پیرانه و حججی
کد خبر: 3757555
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

برگزاری یادواره شهدای بیله‌سوار با محوریت شهیدان پیرانه و حججی

گروه معارف - با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا یادواره شهدای والامقام شهرستان بیله‌سوار با محوریت شهید مرزبانی یوسف پیرانه و شهید مدافع حرم محسن حججی به‌همت اداره بنیاد شهید این شهرستان برگزار شد.

برگزاری یادواره شهدای بیله‌سوار با محوریت شهدیان پیرانه و حججیبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام اصغر جدایی، امام جمعه بیله‌سوار، روز گذشته، ۲۸ مهرماه در یادواره شهدای بیله‌سوار تصریح کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام یک ضرورت انکارپذیر در جامعه امروزی است که شهیدان کشورمان به ویژه شهدای مدافع حرم به عنوان یک الگوی بزرگ در جامعه ما باید باشند تا بتوانیم دنیا را از ظلمت و تاریکی رهایی بخشیم.
وی با اشاره به این که شهیدان والامقام کشورمان به ویژه شهدای مدافع حرم در جبهه‌های حق علیه باطل جنگیده‌اند تا پیروزی حق بر ضد باطل را به اثبات برسانند گفت: باید راه و هدف شهدای والامقام را ادامه دهیم و با برگزاری یادواره‌های شهدای معظم و استمرار برگزاری اردو‌های راهیان نور این مهم را در جامعه نهادینه کنیم.
امام جمعه بیله‌سوار تصریح کرد: شهدایی همچون حججی‌ها افتخارآفرینان مملکت اسلامی هستند که در هنگام شهادت نیز غرور خود را نشان دادند و به همین دلیل باید به عنوان کوچک‌ترین ادای دین در مقابل شهدا و حفظ و نگهداری از هدف و مکتب شهدای والامقام به گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بپردازیم.
جدایی تصریح کرد: شهدای والامقام کشورمان یک هدف مشترکی داشتند که احیای نهضت حسینی بوده و هم‌اکنون نوبت ما است که برای زنده نگهداشتن هدف امام حسین(ع) و یارانش به وظیفه خود عمل کنیم و در عصری که هجمه‌های فرهنگی مهم‌ترین هدف دشمنان است به بهترین نحو ممکن عمل کنیم.
وی اظهار کرد: تشویق و ترغیب نسل امروزی برای حضور در این مراسم یک اولویت اساسی است؛ چرا که باید کودکان و نوجوانان را با اهداف شهدای والامقام آشنا کنیم و با تبیین دستاورد‌های شهدا از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی حفظ و صیانت کرده و نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کنیم.
انتهای پیام

captcha