برپایی نمایشگاه کتاب در 40 دانشگاه کشور
کد خبر: 3757574
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
عطایی خبر داد:

برپایی نمایشگاه کتاب در 40 دانشگاه کشور

گروه ادب ــ مدیر مؤسسه فرهنگی هنری «قدر ولایت» از برپایی ۴۰ نمایشگاه کتاب در دانشگاه‌های کشور خبر داد و گفت: در این نمایشگاه‌ها بیش از ۴۰۰ عنوان ارائه می‌شود.

برپایی 40 نمایشگاه کتاب در چهل‌سالگی انقلاباحمد عطایی، مدیر مؤسسه فرهنگی هنری «قدر ولایت» در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا درباره این نمایشگاه‌های کتاب گفت: مؤسسه «قدر ولایت» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد و همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، در چهل دانشگاه کشور نمایشگاه‌های کتاب برگزار می‌کند.

وی افزود: در برپایی این نمایشگاه، ۴۰۰ عنوان اثر از ۲۰ ناشر ارائه شده است که چاپ این عناوین مربوط به سال ۱۳۹۰ تاکنون بوده و اغلب آثار از تازه‌های نشر انتخاب شده است، آثاری همچون «هندسه انقلاب»، «منظومه فکری مقام معظم رهبری»، «منظومه فکری امام خمینی (ره)» و «الف لام خمینی» که چندی پیش مراسم رونمایی آن برگزار شد، در میان این کتاب‌ها وجود دارد.

عطایی ادامه داد: نمایشگاه‌های کتاب «چهل سال عزت»، در هفته کتاب از ۱۹ تا ۲۹ آبان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های مورد نیاز خود را با تخفیف ۵۰ درصد تهیه کنند.

وی در برشماری ناشران مشارکت کننده گفت: از جمله ناشرانی که در این امر مشارکت داشته‌اند می‌تواند به انتشارات انقلاب اسلامی، مؤسسه مطالعات و تاریخ معاصر ایران، نشر معارف، زمزم هدایت، شهرآب، بوستان کتاب، آفاق روشن بیداری، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، کتاب دانشجو، رسول آفتاب، کیهان، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، مؤسسه مطالعات و پژوهش‌های سیاسی، مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت، شهرستان ادب، موزه عبرت ایران، مرکز اسناد انقلاب اسلامی و به‌نشر اشاره کرد.

یادآور می‌شود، دعوت از ناشران، انتخاب کتاب‌ها، سفارش کتاب‌های انتخاب‌شده، بسته‌بندی و ارسال محموله‌ها به دانشگاه‌ها، طراحی و چاپ و توزیع پوستر و بنر متمرکز، دریافت مرجوع کتاب‌ها و تحویل به ناشران و نیز حسابرسی و تسویه و امور قرارداد‌ها با مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت است.

انتهای پیام

captcha