بهره‌مندی بیش از ۱۳۰۰ زائر کربلا از خدمات پایگاه درمانی عمود ۱۰۸۰
کد خبر: 3757595
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

بهره‌مندی بیش از ۱۳۰۰ زائر کربلا از خدمات پایگاه درمانی عمود ۱۰۸۰

گروه اجتماعی - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم از بهره‌مندی بیش از ۱۳۰۰ زائر کربلای معلی از خدمات درمانی عمود ۱۰۸۰ در دومین روز از استقرار این درمانگاه خبر داد. 

بهره‌مندی بیش از ۱۳۰۰ زائر کربلا از خدمات پایگاه درمانی عمود ۱۰۸۰به گزارش ایکنا از قم، محمدرضا بهرامی، امروز، 29 مهرماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در آستانه اربعین حسینی با استقرار درمانگاه حج و پزشکی هلال احمر در عمود ۱۰۸۰ در مسیر نجف به کربلا، به زائرین مراجعه کننده خدمات درمانی رایگان ارائه می‌شود.  
بهرامی با اشاره به دومین روز از فعالیت این درمانگاه در دو بخش خواهران و برادران و داروخانه افزود: بیش از ۷۹۰ نفر از زائرین در این مرکز ویزیت، که از این تعداد ۴۲۹ نفر برادر و ۳۶۲ نفر از خواهران بودند.
وی با اشاره به ارائه خدمات پرستاری به بیش از ۲۲۰ نفر از مراجعه‌کنندگان به این درمانگاه اظهار کرد: بیشترین آمار به خدمات پرستاری مربوط به تزریقات ۳۷۴ نفر از مراجعین خواهر بود.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم در پایان اظهار کرد: از مجموع مراجعه‌کنندگان در ۲ بخش خواهران و برادران ۴٢ درصد از هموطنان ایرانی و ۵٨ درصد از برادران و خواهران دیگر ملیت‌ها بوده‌اند.
انتهای پیام

captcha