موکب شهید بروجردی به یک ایستگاه دائمی تبدیل شود
کد خبر: 3757643
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲

موکب شهید بروجردی به یک ایستگاه دائمی تبدیل شود

گروه اجتماعی ـ فرماندار بروجرد با اشاره به پذیرایی 150 هزار زائر اربعین طی سال گذشته در موکب میدان آیت‌الله بروجردی، گفت: با برنامه‌ریزی می‌توان موکب اربعین شهید بروجردی را به یک ایستگاه دائمی تبدیل کرد تا در طول سال و در مناسبت‌های مختلف بتواند خدمات مورد نیاز را ارائه دهد.

موکب اربعین آیت‌اله بروجردی به یک ایستگاه دائمی تبدیل شود

به گزارش ایکنا از لرستان، رضا آریایی، فرماندار بروجرد امروز، 29 مهر در شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجرد که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اربعین حسینی، گفت: در میدان آیت‌اله بروجردی(ره) موکبی برای پذیرایی از زائران اربعین برپا می‌شود و باید تلاش کرد تا این ایستگاه دائمی باشد و در طول سال و در مناسبت‌های مختلف بتواند خدمات مورد نیاز را ارائه دهد.
وی اضافه کرد: میدان آیت‌اله بروجردی(ره) جایگاه خود را به‌خوبی نشان داده و با برنامه‌ریزی می‌توان این ایستگاه را به یک ایستگاه دائمی تبدیل کرد.
فرماندار بروجرد اضافه کرد: تعداد زائرانی که از بروجرد عبور می‌کنند بسیار زیاد است و طبق آمار سال گذشته بیش‌از 150 هزار نفر در این موکب پذیرایی شدند و امسال نیز برنامه‌ریزی‌های زیادی صورت گرفته و همچنین استفاده از ظروف یک‌بار مصرف در این موکب حذف و از ظرف‌های دیگر استفاده می‌شود.
وی با اشاره به فضای مجازی افزود: فضای مجازی جز تخریب چیز دیگری به‌دنبال ندارد به‌طوری‌که با توجه به اعمال جدید تحریم‌ها شاهد پیام‌ها و برنامه‌هایی در فضای مجازی بودیم که مشکلات را افزایش داد و این در حالی‌است که از بدو پیروزی انقلاب تاکنون دشمن تحریم‌ها را انجام داده و قطعاً با ایستادگی و برنامه‌ریزی می‌توان از مشکلات و تحریم‌ها عبور کرد.
آریایی با تاکید بر برگزاری باشکوه راهپیمایی 13 آبان، گفت: روز 13 آبان روز دانش‌آموز و روز استکبارستیزی است و باید تلاش کرد تا امسال راهپیمایی نیز به بهترین شکل و با حضور پُر شور مردم و دانش‌آموزان برگزار شود.
وی با اشاره به مشکلات مسکن مهر بروجرد، افزود: یکی‌از بزرگ‌ترین مسکن‌های مهر لرستان در بروجرد است ولی متولیان به‌دلیل مشکلات مالی به تعهدات خود عمل نکردند و امروز شاهد مشکلاتی در بخش‌های مختلف مسکن مهر هستیم.
فرماندار بروجرد اضافه کرد: عدم تحویل مسکن مهر از سوی راه و شهرسازی به شهرداری سبب شده تا در بخش فضای سبز این منظقه مشکلاتی ایجاد شود اما نیاز است هماهنگی‌های لازم صورت گیرد تا نواقص برطرف شود و با تحویل مسکن به شهرداری مشکلات در این حوزه برطرف شود.
آریایی گفت: زمین مورد نیاز برای احداث مسجد وجود دارد اما مشکلات مالی و نبود اعتبار سبب شده تا کار ساخت انجام نشود در صورتی‌که اگر تامین مالی شود مسجد مسکن مهر دو ساله ساخته می‌شود.

انتهای پیام

captcha