کمک 20 میلیون تومانی تشکل‌های مردمی لرستان به مواکب پیاده‌روی اربعین
کد خبر: 3757646
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
حجت‌الاسلام امیدیان خبر داد:

کمک 20 میلیون تومانی تشکل‌های مردمی لرستان به مواکب پیاده‌روی اربعین

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان از کمک 20 میلیون تومانی تشکل‌های مردمی این استان به مواکب ورودی لرستان و همچنین در مسیر پیاده‌روی از نجف تا کربلا خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی امیدیان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: مجموعه مؤسسات و تشکل‌ها، جلسات و محافل قرآنی مبلغی بالغ به 200 میلیون ریال برای کمک به موکب‌های اربعین حسینی جمع‌آوری کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه مبلغ فوق از روزهای آغازین ماه محرم در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده است، ادامه داد: این کمک‌ها در قالب حمایت‌هایی در مواکب در ورودی استان و شهرها و همچنین موکب‌ها در مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلا هزینه می‌شود.
امیدیان با اشاره به برنامه دیگر این اتحادیه در پیاده‌روی اربعین، اظهار کرد: برنامه آموزش قرآن در موکب‌های استان ویژه زائران با فعالیت و همکاری اکثریت فعالان قرآنی اعم از خانه‌های قرآن، جلسات، محافل قرآنی انجام می‌شود.
وی ادامه داد: برخی از مؤسسات چون نورالثقلین الیگودرز و ... نیز در قالب کاروان‌هایی قرآن‌آموزان، مربیان و مسئولان را به عنوان خادم در مواکب اعزام کرده‌اند، همچنین بخشی نیز پشتیبانی این مواکب را انجام می‌دهند.
انتهای پیام

captcha