مادران چشم به راه/ دیدار با خانواده شهید اکبر بیات
کد خبر: 3757658
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵

مادران چشم به راه/ دیدار با خانواده شهید اکبر بیات

کانون خبرنگاران نبأ ــ خانه فرهنگ ولیعصر(عج) در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی در ویژه‌برنامه «مادران چشم به راه» از خانواده شهید اکبر بیات تجلیل به عمل می‌آورد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ اعظم رقیمی، رئیس خانه فرهنگ ولیعصر(عج) با اشاره به اهمیت دیدار با خانواده معظم شهدا، گفت: امروز ملت ایران باید قدردان آن از خودگذشتگی‌ها باشند و با سرکشی از خانواده‌‌های معظم شهدا و ایثارگران از آنان دلجویی کنند.
وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در خصوص دیدار با خانواده شهدا، عنوان کرد: ياد شهيدان نبايد در جامعه‏ ما از ذهنيت‌ها خارج شود، وقتی در کنار این عزیزان قرار می‌‌گیریم و ایثار و از خود‌گذشتگی ایشان را می‌‌بینیم متوجه می‌‌شویم با چه انسان‌های بزرگوار و ایثارگری مواجه شده‌‌ایم.
رقیمی همچنین از برگزاری مراسم تجلیل از این خانواده‌های گرانقدر خبر داد و افزود: روز سه‌شنبه، اول آبان‌ماه با دیدار از خانواده شهید جاویدالاثر اکبر بیات در راستای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا قدم برمی‌داریم.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای اطلاع از برنامه‌های خانه فرهنگ ولیعصر(عج) می‌توانند به آدرس میدان خراسان، انتهای خیابان طیب، جنب پارک ولیعصر(عج) مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33738008 تماس بگیرند.
معصومه یاراحمدی
انتهای پیام

captcha