ضرورت یکسان‌سازی دریافتی ائمه جماعات ادارات
کد خبر: 3757678
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹

ضرورت یکسان‌سازی دریافتی ائمه جماعات ادارات

گروه فرهنگی ـ دبیر ستاد اقامه نماز لرستان با بیان این‌که در شرایط فعلی دریافتی ائمه جماعات ادارات لرستان متفاوت است، اظهار کرد: دریافتی ائمه جماعات ادارات لرستان یکسان‌سازی شود.

ضرورت یکسان‌سازی دریافتی ائمه جماعات ادارات

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام محمدجواد چراغی، دبیر ستاد اقامه لرستان امروز یک‌شنبه، ۲۹ مهر در گردهمایی ائمه جماعات ادارات لرستان که در بیت نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با تاکید بر ضرورت پرهیز ورود ائمه جماعات در مسائل اداری، اظهارکرد: ائمه جماعات ادارات لرستان نباید به حوزه فعالیت کاری کارکنان ورود پیدا کنند.
وی با تاکید بر ضرورت یکسان‌‌سازی پرداختی حق‌الزحمه ائمه جماعات ادارات لرستان، اضافه کرد: یکسان نبودن پرداختی ائمه جماعات ادارات لرستان آسیب‌های مختلفی را به‌دنبال دارد که باید این امر مورد بازنگری قرار گیرد.
حجت‌الاسلام چراغی با اعلام رضایت از وضعیت اقامه نماز در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان، تصریح کرد: ادارات استان در بحث اقامه نماز وضعیت خوبی دارند و تعداد کمی از ادارات در این حوزه کوتاهی می‌کنند این در حالی‌است که اقامه نماز تنها در صورتی‌که مدیران دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را انجام دهند، رونق می‌گیرد.
دبیر ستاد اقامه نماز لرستان با تاکید بر به‌کارگیری روش‌های تبلیغی مناسب برای جذب کارکنان به نماز، تصریح کرد: ائمه جماعات ادارات با برنامه‌های تاثیرگذار از جمله سخنرانی کوتاه ولی دارای محتوای غنی در جهت افزایش مخاطبان نماز جماعت تلاش کنند.
عدم دخالت ائمه جماعات ادارات در حوزه‌های کاری
وی بر عدم دخالت ائمه جماعات در حوزه‌های کاری کارمندان تاکید کرد و گفت: ائمه جماعات باید در حوزه کاری ادارات دخالت نکنند و در صورتی که با کارمندان سازمان مربوطه ارتباط خوبی ندارند مسائل را از طریق مراجعه به ستاد اقامه نماز پیگیری کنند.

 

انتهای پیام

captcha