توجه به نماز در ادارات موجب کارآمدی نظام اسلامی می‌شود
کد خبر: 3757688
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷

توجه به نماز در ادارات موجب کارآمدی نظام اسلامی می‌شود

گروه فرهنگی ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به این‌که تمام روحانیون ادارات لرستان در سامانه سجام ثبت‌نام شده‌اند، اظهار کرد: توجه به نماز در ادارات موجب کارآمدی نظام اسلامی می‌شود.

توجه به نماز در ادارات موجب کارآمدی نظام اسلامی می‌شود

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، امروز یک‌شنبه، ۲۹ مهر در گردهمایی ائمه جماعات ادارات لرستان که در بیت نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، با تاکید بر ضرورت توجه به نماز در ادارات، اظهارکرد: توجه به نماز در ادارات موجب کارآمدی نظام اسلامی می‌شود.
وی با اشاره به این‌که کارمندان دولت جامعه هدف مهمی برای اداره‌کل تبلیغات اسلامی هستند، اضافه کرد: این قشر ارتباط زیادی با مردم دارد و در صورت انجام اقدامات تبلیغی مناسب، می‌توانیم بسیاری از مشکلات جامعه را حل کنیم کمااینکه تروبج فرهنگ نماز در ادارات به تکریم ارباب‌رجوع کمک می‌کند.
حجت‌الاسلام مهدوی‌امین لازمه شکل‌گیری تمدن اسلامی را در گرو اسلامی بودن مسئولان دانست و گفت: تمدن اسلامی شکل نمی‌گیرد مگر این‌که دولت و کارکنان دستگاه‌های اجرایی طرز فکری اسلامی داشته باشند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اسلامی کردن تفکر کارکنان ادارات را از وظایف ائمه جماعات ادارات دانست و گفت: ائمه جماعات ادارات لرستان باید تمام تلاش خود را جهت تحقق این امر انجام دهند چراکه تفکر اسلامی تمام ویژگی‌های اخلاقی را تضمین می‌کند.
وی به ثبت‌نام روحانیون استان در سامانه سجام اشاره کرد و گفت: ائمه جماعات ادارات باید سالانه اقدام به تمدید عضویت خود در این سامانه کنند.
حجت‌الاسلام مهدوی امین با تاکید بر ضرورت افزایش آگاهی ائمه جماعات ادارات، گفت: ادارات باید از ظرفیت طلبه‌های جوان در بخش تبلیغی و معرفتی در ادارات استفاده شود. مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این‌که باید در بحث غنی‌سازی مطالب تبلیغی تلاش بیشتری صورت بگیرد، تصریح کرد: ائمه جمعه ادارات باید با مطالعه در حوزه‌های مختلف سطح سواد دینی و علمی خود را ارتقاء دهند.

انتهای پیام

captcha