آغاز برنامه‌های کاروان قرآنی اربعین از امروز در جوار حرم امیرالمؤمنین(ع)
کد خبر: 3757700
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴

آغاز برنامه‌های کاروان قرآنی اربعین از امروز در جوار حرم امیرالمؤمنین(ع)

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ برنامه‌های کاروان قرآنی اربعین از امروز، ۳۰ مهرماه در صحن حضرت زهرا‌(س) حرم امیرالمؤمنین(ع) در نجف آغاز می‌شود.

آغاز برنامه‌های کاروان قرآنی اربعین در صحن حضرت زهرا(س) در نجف

ابراهیم ساکی، مسئول هماهنگ‌کننده کاروان نور اعزامی به عتبات در ایام اربعین حسینی(ع) در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، گفت: روز گذشته، 29 مهرماه قاریان و گروه‌های تواشیح وارد فرودگاه اهواز شده و از این شهرستان در قالب دو گروه به سمت مرز چذابه و شلمچه حرکت کردند.

وی اظهار کرد: شب گذشته یک گروه در مرز چذابه و یک گروه در شلمچه به اجرای برنامه محفل انس با قرآن و تواشیح پرداختند.

ساکی گفت: پس از آن همه اعضای کاروان از مرز شلمچه عازم نجف می‌شوند. برنامه اصلی این گروه امروز دوشنبه، 30 مهرماه در صحن حضرت زهرا(س) در نجف آغاز خواهد شد.

مسئول هماهنگ‌کننده کاروان نور ادامه داد: برنامه‌های این کاروان در قالب پنج گروه اجرا خواهد شد. برنامه‌های اصلی در عمود 1080 برگزار می‌شود. این برنامه‌ها شامل کرسی‌های تلاوت، محافل انس با قرآن، تلاوت اذانگاهی، آموزش قرائت صحیح نماز و... است.

این فعال قرآنی گفت: از دیگر برنامه این کاروان تلاوت قرآن در موکب‌‌های کشورهای مختلف در طول مسیر نجف به کربلا است. همچنین 1 تا 6 آبان‌ماه ساعت 16 تا 17 هر روز در شبکه قرآن سیما پخش زنده اجراهای قاریان و گروه‌های تواشیح کاروان نور با حضور یک قاری عراقی به منظور اتحاد بین دو امت در عمود1080 به روز آنتن می‌رود.

انتهای پیام

captcha