اعلام نتایج پایش اطلاعات مهد قرآن شکوفه‌ها
کد خبر: 3757715
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳

اعلام نتایج پایش اطلاعات مهد قرآن شکوفه‌ها

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ نتایج پایش اطلاعات مهد قرآن شکوفه‌های مؤسسه مهد قرآن اعلام شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه مهد قرآن، مسعود تهرانی‌فرجاد، معاون کودک و نوجوان مؤسسه مهد قرآن گفت: با جمع‌آوری اطلاعات بیش از 37 مرکز مهد قرآن شکوفه‌های تحت پوشش مؤسسه مهد قرآن سراسر کشور ایجاد طرح سامانه یکسان‌سازی برنامه‌های آموزش عمومی و تخصصی، توانمندسازی و بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت‌های انسانی و تجهیزاتی برای این مراکز تدوین می‌شود.
وی ادامه داد: این پایش اطلاعات شامل مدارک تحصیلی، سوابق آموزشی، مشخصات فردی مدیران، مربیان، وضعیت مکان، تجهیزات، منابع درسی و مقاطع سنی پذیرفته‌شدگان در مهد قرآن شکوفه‌ها است .
تهرانی‌فرجاد نظارت و ارزیابی فعالیت‌ها در راستای رشد و ارتقای همه جانبه کودکان و نوجوانان را با تأکید بر آموزش‌های شاد و جذاب همراه با خلاقیت از دیگر اهداف طرح یکسان‌سازی اعلام کرد.
یادآور می‌شود، مؤسسه مهد قرآن در 24 استان و 150 شعبه در شهرستان‌ها، در زمینه آموزش جامع با محوریت حفظ و مفاهیم قرآن برای تمامی مخاطبان سنی فعال است و مهد قرآن شکوفه‌های این مؤسسه بطور خاص برای گروه سنی کودک و نوجوان در 37 شعبه و در 17 استان کشور با دارا بودن 200 مربی تمام وقت و پاره وقت، قریب به سه هزار و 300 نونهال را تحت آموزش قرار داده است‌‌.
انتهای پیام

captcha