جزئیات دوازدهمین مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) اعلام شد
کد خبر: 3757720
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
در بخش بانوان؛

جزئیات دوازدهمین مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) اعلام شد

گروه مسابقات ــ جزئیات دوازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در بخش بانوان اعلام شد.

جزئیات دوازدهمین مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) اعلام شد

به گزارش ایکنا؛ مرتضی نجفی‌قدسی، مسئول برگزاری مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) گفت: دوازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در بخش بانوان طی 24 تا 30 آذرماه در مجتمع یاوران مهدی(عج) در جمکران برگزار می‌شود.
وی با اشاره به رشته‌های این مسابقات اظهار کرد: این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل و حفظ 10، 20 جزء و کل قرآن در دو مقطع سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال برپا خواهد شد.
نجفی‌قدسی اضافه کرد: ثبت‌ نام این مسابقات در دو مرحله و به صورت اینترنتی و در پایگاه اینترنتی این دارالقرآن به نشانی www.qdqat.ir انجام می‌شود که زمان ثبت‌ نام مرحله اول از 12 تا 18 آبان‌ماه، به مدت هفت روز انجام می‌شود که پس از تکمیل فرم‌‌های ثبت‌ نام، کد رهگیری دریافت می‌کنند. همچنین مرحله دوم نیز برای تعیین روز و ساعت مسابقه است که طی بازه زمانی چهار روزه از 25 تا 28 آبان‌ما انجام می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه زمان ثبت‌ نام در مسابقات به هیچ عنوان قابل تمدید نیست و هر شرکت‌کننده تنها در یک رشته می‌تواند، ثبت‌نام کند، افزود: همچنین دوشنبه، پنجم آذرماه زمان چاپ کارت متسابقان است تا شرکت‌کنندگان در مسابقات با کارت، حضور پیدا کنند.
مدیر دارالقرآن امام علی(ع) تصریح کرد: در شعب مختلف این دارالقرآن از حافظان دو و پنج جزء تجلیل به‌عمل می‌آورند، لذا این دو رشته در مرحله سراسری مسابقات حضور ندارند.
وی تأکید کرد: افرادی که در دوره‌های قبل حدنصاب رشته‌های حفظ 10 و 20 جزء را کسب کرده باشند در این دوره در همان رشته نمی‌توانند شرکت و باید در مقطع بالاتر حضور پیدا کنند.
نجفی‌قدسی گفت: نفرات اول مسابقات سال‌های قبل تا دو سال در همان رشته نمی‌توانند، شرکت کنند، مگر اینکه در رشته دیگری ثبت‌ نام کنند، همچنین این دوره از مسابقات مرحله فینال ندارد و لذا داوطلبان سعی کنند در همان مقطع مسابقات، تلاش لازم را داشته باشند.
مدیر دارالقرآن امام علی(ع) اضافه کرد: مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات 16 آذرماه در محل دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۵۱
2
0
سلام ثبت نام برادران از کی شروع میشه؟
حفظ ۵جزء‌ برگزار میشه؟
ناشناس
|
India
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۳:۰۱
1
0
باسلام جایزه حدنصاب بنده واریزنشده چطور میتونم پیگیراین قضیه باشم؟
captcha