نزول رحمت الهی در سرزمین عشق/ خدمت‌رسانی در بزرگترین موکب استان فارس با قوت ادامه دارد
کد خبر: 3757758
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶

نزول رحمت الهی در سرزمین عشق/ خدمت‌رسانی در بزرگترین موکب استان فارس با قوت ادامه دارد

گروه اجتماعی ـ بارش رحمت الهی عصر امروز در کربلای معلی آغاز شد اما با این وجود خدمت‌رسانی بزرگترین موکب استان فارس با قوت ادامه دارد.

به گزارش ایکنا از فارس، میلاد امیری‌نژاد، مسئول کمیته روابط عمومی و بین‌الملل موکب احمدبن موسی(ع) امشب، 29 مهرماه گفت: نزول رحمت الهی عصر امروز در کربلای معلی صورت گرفت که موجب آبگرفتگی معابر کربلا و همچنین تخریب بسیاری از موکب ها شد.
وی افزود: با این وجود خدمت رسانی در موکب احمدبن موسی(ع) همچنان با قوت ادامه دارد و بحمد الهی خللی در این زمینه ایجاد نشده است.
امیری‌نژاد با بیان اینکه موکب احمدبن موسی(ع) هم اکنون میزبان خیل عظیم زائران اربعین حسینی از تمام استان های کشورمان است، گفت: خادمان موکب احمدبن موسی(ع) تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات انجام می دهند.
مسئول کمیته روابط عمومی و بین‌الملل موکب احمدبن موسی(ع) اظهار کرد: علی‌رغم اینکه آبگرفتگی نیز در محیط موکب وجود داشت اما با اقدام به موقع خادمان موکب این مشکل برطرف شده است و جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد.
وی یادآور شد: هرچه که به روز اربعین نزدیک‌تر می‌شویم، بر تعداد زائران افزوده می‌شود اما با این وجود خادمان موکب احمدبن موسی(ع) نهایت تلاش خود را انجام می‌دهند که بتوانند از زائران بیشتری پذیرایی کنند.
انتهای پیام

captcha