مهلت ثبت‌نام در طرح ملی حفظ قرآن مشکوة ویژه معلولان و نابینایان کشور تمدید شد
کد خبر: 3757857
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

مهلت ثبت‌نام در طرح ملی حفظ قرآن مشکوة ویژه معلولان و نابینایان کشور تمدید شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور از ثبت‌نام علاقه‌مندان شرکت در طرح ملی حفظ قرآن «مشکوة» ویژه معلولان و نابینایان کشور تا پایان آبان‌ماه سال جاری خبر داد.

زهرا نقی‌زاده، رئیس مرکز فعالیت‌های قرآنی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور در گفت‌وگو با ایکنا؛ گفت: به دلیل استقبال مخاطبان طرح ملی حفظ قرآن مشکوة ، ثبت‌نام این طرح تا پایان آبان‌ماه سال جاری تمدید شد.

نقی‌زاده در این باره افزود: این طرح جهت استفاده آسان‌تر معلولان و نابینایان از آموزش حفظ قرآن به صورت غیرحضوری (تلفنی) برگزار می‌شود و از جمله اهداف آن می‌توان به تحقق مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن در کشور، ایجاد شرایط مناسب برای تبلیغ، ترویج و حفظ قرآن، ارتقای سطح علمی معلولان کشور و ایجاد رغبت و رقابت سالم و سازنده جهت تحقق اهداف پیش‌بینی‌شده اشاره کرد.

وی گفت: برخورداری مخاطبان طرح از سطح روخوانی و روان‌خوانی مطلوب در این طرح الزامی و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۰۲۱۶۶۴۰۲۸۸۲ و ۰۲۱۶۶۹۷۰۷۷۵ تماس حاصل کنند.

یادآور می‌شود، پیش از این مهلت ثبت‌نام تا پایان مهرماه ۱۳۹۷ بوده و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت www.isqa.ir اقدام به ثبت نام کنند.

captcha