معرفی منتخبان مرحله استانی مسابقه بین‌المللی «قصه‌گویی» لرستان
کد خبر: 3757858
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

معرفی منتخبان مرحله استانی مسابقه بین‌المللی «قصه‌گویی» لرستان

گروه فرهنگی ـ منتخبان مرحله استانی بیست و یکمین مسابقه بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان معرفی شدند.

 معرفی منتخبان مرحله استانی مسابقه بین‌المللی قصه‌گویی کانون لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، مرحله استانی بیست و یکمین مسابقه بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان که شنبه، 28 مهرماه جاری در خرم‎آباد آغاز شد، با معرفی قصه‌گویان برتربه کارخود پایان داد.
بنا بر رأی هیئت داوران بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی استان لرستان متشکل‌ از: ملیحه حمدی، زهرا عادلی و کرم‌رضا تاج‌مهر در بخش دختران و پسران: نگار طهماسبی با قصه «کلیله و دمنه»، ریحانه اسکندری با قصه «دالو مروارید» و نیما بیرانوند با قصه «یک گربه و پنج موش»، به‌عنوان برگزیده معرفی شدند.
در بخش بانوان و آقایان نیز مسلم صالحی با قصه «برکه و باران»، داریوش جعفری با قصه «ترین حیوون‌»، راضیه خدایی با قصه «پرنده سخنگو»، زهرا اکبری با قصه «نمکی و دیو تنبلی»، آزاده کوگانی با قصه «بخت» به ترتیب اول تا پنجم، به‌عنوان برگزیده معرفی شدند
همچنین در بخش پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، علی‌محمد مرادی با قصه «متل‌های قدیمی»، احترام عالیخانی با قصه «خین و صلح» و اعظم زین‌العبادی با قصه «چوپان دروغگو» به‌عنوان برگزیده معرفی شدند.
همچنین دبیرخانه استانی جشنواره قصه‌گویی استانی ازشش قصه‌گو ازجمله نازنین قدم‌پور وزهرا فروتن دربخش دختران و پسران، فرشته حسن‌زاده، فریده شادابی، مژگان فرضی‌پور و الهام پریش دربخش بانوان و آقایان تقدیر کرد.
برگزیدگان استانی این جشنواره در مرحله منطقه‌ای و پس از آن کشوری و بین‌المللی به رقابت خواهند پرداخت و جشنواره بین‌المللی هم‌زمان با یلدای سال‌جاری برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام

captcha