مسئولان قدر قهرمانان قرآنی را بدانند
کد خبر: 3757879
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
سهرابی‌تنها:

مسئولان قدر قهرمانان قرآنی را بدانند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ قاری برتر ندسا از مسئولان درخواست کرد که قدر قهرمانان قرآنی را بدانند و آنان را هم در ارتقای سطح خود و هم انتقال تجربیاتشان به نسل جدید یاری رسانند.

رحیم سهرابی‌تنها، نفر اول سی و هفتمین مسابقات سراسری قرآن نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رشته قرائت تحقیق در گفت‌و‌گو با ایکنا از فارس، با یادآوری اینکه از سال 73 تاکنون در عرصه فعالیت های قرآنی ورود کرده است، گفت: از آن زمان تاکنون در مسابقات قرآن مختلف شرکت می کنم به عنوان مثال 10 سال است که در مسابقات ندسا شرکت کرده‌ام.

وی از مسئولان درخواست کرد که قدر قهرمانان قرآنی را بدانند و ادامه داد: قاریان و حافظان در هر صورت فعالیت خود را انجام می دهند اما مسئولان نباید سنگ جلوی پای آن ها بگذارند بلکه باید به ارتقای سطح آنان کمک کنند.

سهرابی تنها اظهار کرد: همچنین خوب است که مسئولان به قهرمانان و نخبگان قرآنی کمک های مادی و معنوی کنند تا بتوانند داشته های خود را به نسل بعد منتقل کنند.

قاری برتر ندسا در ادامه در پاسخ به اینکه آیا در این زمینه پیشنهاد خاصی هم دارد، گفت: پیشنهاد برپایی کرسی های تلاوت قبل از نمازهای هر روز در ندسا را ارائه کرده ایم که امیدواریم این طرح از سوی ستاد کل نیروهای مسلح تصویب شود.

وی ادامه داد: اجرای این طرح موجب می شود هم سطح قرا به روز و ارتقا یابد و هم پخش زنده تلاوت آنان از سوی صدا و سیما موجب ترغیب جوانان بیشتری به این سمت خواهد شد.

سهراب تنها در ادامه با اشاره به برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن ندسا گفت: هر سال سطح مسابقات قرآن ندسا هم به لحاظ کیفی و هم کمی ارتقا می یابد.   

قاری برتر ندسا از مسئولان برگزاری این مسابقات درخواست کرد که کلاس های آموزشی در حین برگزاری مسابقات برگزار شود تا نتایج بهتری عاید شود.

انتهای پیام

captcha